Sabtu, 4 Disember 2010

dr rozmey oh dr rozmey hahaha

Sebenarnya mamat ni bukan lah seorang doktor pun hahaha aku tak tahu kenapa semua orang duk panggil dia doktor. Dia belajar pun tak abis.. SPM fail cam ne leh jadi doktor ni?? hahaha ramai sudah rakyat Malaysia tertipu.. ok sebab ape aku post menda ni adalah sebab komen aku kat wall mamat ni kat facebook di padam oleh dia hahaha atas sebab apa dia padam aku pun tak tahu... takot temberang dia kantoi kot agaknya.
Apa dah jadi dengan filem dia 2 Alam tu ek?? tiba2 je senyap dulu bukan main lagi gah.. iklan sana sini cakap angkuh bukan main tahu2 tiba2 senyap je?? dah tercapai kot RM2 juta dia tu?? ke RM2 ringgit hehehe
Kat bawah komen dia ni lah aku komen dan tak sampai 5 minit dia dah padam sekali dengan apa yg dia post ni... pelik aku kenapa dia padam dan kenapa dia tak balas komen aku tu?? lagi pelik ape yg dia komen tu... adik saiful telah arwah... mati ke budak tu minum jus dia ni??
sekian je dari aku hehehe bukan nak burukan sape2 tapi aku nak suh semua rakyat Malaysia berfikir dulu... jangan mudah terperdaya... lagi satu jangan lah nak angkuh kat dunia ni. kita hidup sementara je.. pisss no war
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!