Rabu, 15 Disember 2010

DRAMA KINGS (tagged) {Kau menyintai nenek ku di jendela}

Ok seperti yg dijanjikan, ini lah drama yg aku nak tunjukan kat korang semua hahaha tapi bukan versi full punya ni, sedikit je ni tapi korang boleh tengok lah cara dia ingin menjerat perempuan. Pada sesiapa yg ingin menjadi TAMAN (hahahahaha) hidup mamat leh boleh lah add dia kat tagged ok, aku lupa pulak nak mintak facebook dia addeeehh sowi ek korang. Ok mungkin mamat ni minat tinggal di taman perumahan atau petang2 suka lepak kat taman permainan hahahaha. Ok aku persembahkan drama bertajuk "Kau menyintai nenek ku di jendela" hahaha korang susun sendirilah ek.. agak berterabur susunan mesej ni =P
 


 
Sikit je kan aku terbitkan hahaha, bukan niat aku nak memalukan sape2 tapi aku nak menyedarkan anak2 bangsa aku supaya jangan mudah terpedaya... ok mari kita berikan tepukan gemuruh pada pelakon utama kita ni hahaha. Dan secara pensendiriannya aku pun nak ucapkan terima kasih pada JAI ni kerna sangup mejayakan ujikaji aku ni hahaha walaupun dia tertipu... maaf dude haha


 Disini aku nak selitkan pasal orang yg tak boleh terima kenyataan hahaha. Ok aku pangil dia ni MAT SKEMA, dia ni lah yg aku ceritakan pada post yg lepas2 tu hahaha. Agak lembab orangnya... lebih sepuluh kali cuba cari kat facebook hahaha tapi aku masih tak kantoi dengan dia ni..... (-.-") hahaha dude ko memang lembab di bawah tahap skema tahap maksima hahaha. 


ok yg mamat sufi skema ni... kalau korang terpikat dengan dia hahaha (sape2 yg boleh terpikat korang memang unik ok) korang boleh add dia kat facebook ni

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=708940730

dan ini email dia pada sesiapa yg nak kena maki hamun dan suka dia maki hamun (pastikan korang tu cantik dulu ok... mamat skema ni tak suka pada yg biasa2 je) ni email dia
shumy86@yahoo.com

mamat skema ni adalah lelaki idaman melaya (hensem lagi tayar moto aku hahaha) oleh kerna dia ni jejaka idaman semua gadis jadi dia tak boleh terima pernolakan dari mana2 gadis... sebab tu dia akan marah sambil maki hamun hahaha. Serius dude perangai ko cam hampeh... dan pada mana2 model yg ada dalam dunia ni boleh add mamat ni... ok pringatan sekali lagi... hanya gadis yg cun tahap model je yg boleh add dia yg lain tu jangan nak menyebuk pulak... dia tak suka.. kang kena marah pulak hahaha

P/S= ok sampai sini je aku bercerita pasal TAGGED ni, bosan dah aku nak tulis dan aku pun tahu yg korang pun dah bosan baca pasal cerita dari tagged ni kan. Ini post aku yg terakhir pasal laman tagged ni... adios PISS NO WAR 






 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!