Khamis, 31 Disember 2009

BYE 2009.... COME 2010


Tahun makin silih berganti, masa pun x pernah menanti kita, sentiasa bergerak meningalkan orang yg lalai, umur aku pun semakin meningkat....huhuhuhu makin tua la aku.. fikir-fikir balik banyak kenangan pahit manis aku lalui tahun 2009 ni, yg pasti bukan tahun yg mudah untuk dilalui. susah gak aku, terkapai-kapai untuk berdiri teguh untuk menempuh tahun 2009. terpaksa mengharungi dengan ketabahan..... tapi masih ada yg belum aku capai pada 2009....entahlah... tahun 2010 mungkin lebih mudah untuk aku tempuhi... mampukah aku bertahan???




Hidup ini banyak betul pengalaman dia
Setiap orang ada langkah masing-masing
Hari-hari yg berlalu akan terus kekal sebagai memori
Dengan memori ini, kita akan belajar menghargai apa yg telah kita miliki untuk kita terus dewasa
Kita warnai langit dengan tangan kita sendiri.......
Selagi jantung ini terus berdegup, mimpi......... persahabatan...... keberanian..... segala-galanya....!!!
Akan terus di abadikan dalam jiwa ini selamanya......
Masa untuk jadikan impian satu kenyataan.......


  selamat tahun baru untuk sahabat semua... stop war...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!