Sabtu, 12 Disember 2009

P.B.M DAN SEDIKIT TENTANG DIRI AKU

apa itu P.B.M??? P.B.M adalah Pengakuan Berani Mati... bukan pengebom berani mati tu tau.. teringat masa sekolah dulu kempulan aku (geng la) ada membuat P.B.M termasuklah cikgu-cikgu pun ada sama yg terbabit hehehehe =))
pengakuan tentang rahsia-rahsia yg korang simpan atau sesuatu yg korang tak puas hati dengan kawan-kawan anda... ini lah masanya untuk anda meluahkan tetapi kawan anda tidak boleh marah 8-}
disini aku nak membuat P.B.M aku kepada korang semua....;
1= aku bukan seorang GAY
2= basrie Eyat sebenarnya bukanlah sepupu aku hahahaha,(ramai yg tertipu di facebook) kami hanya sahabat yg sama minat dan akrab....
3= aku anak bongsu sama dengan basrie jadi siapakah zura itu? dia sebenarnya adik angkat aku tapi aku sayang dia macam adik kandung sendiri, jadi pada korang  janganlah kacau, buli dan cuba ingin membuat sesuatu yg tak elok pada si gadis ini kalau tak nak kena tomoi dan tinggal di hospital selama 4 bulan
4= aku suka senyum tapi bukan pertanda yg aku ni mesra dengan orang yg tak di kenali, aku tak suka bersembang dengan orang yg aku pertama kali jumpa
5= aku tak tahu kebanyakan arah jalan.. bila ada orang bertanya aku hentam aje hahahahaha jadi jangan bertanya arah kemana-mana pada aku hehehehe B-)
6= bila aku tak balas mesej itu pertanda yg anda cukup membosankan untuk bermesej.... wat abis kredit fon aku jee


cukup dulu P.B.M dari aku sekarang aku nak cerita sikit tentang diri aku untuk kawan-kawan aku yg mengeluh sebab susah nak jejak aku...
aku mempurnyai banyak nama pena (nikname) jadi tak hairan la ada yg mengatakan aku ni susah nak di folo...
wokey disini aku bagi tahu semua nama pena aku, semua nama-nama ini adalah bertuankan pada seorang jejaka hensem (puji diri sendiri hehehe)

RIE,,,,,, ni nama aku, semua orang tahu, sapa yg kata tak tahu tu dia kawan terbaru aku

RIE RED ROSE.... nama ni aku mula gunakan pada tahun 1998 hasil gabungan nama aku dan abang aku, ada yg tegur mengatakan nama ini untuk perempuan, meh aku terangkan di sebalik nama ini; RIE nama aku, RED aku mmg suka merah, ROSE bukan bunga rose tu tau, ni nama abang aku (rosazizi) dia pun berkarya tapi untuk di simpan dalam buku dia je

WERE WOLF..... nama ni aku guna sekejap aje sebab cikgu b.i aku kurang menyukainya hehehehe puan sihat?

RIEMAU..... name ni seorang pakcik yg memberikan kepada aku pada tahun 2002, pakcik zol geng2 aku pangil pakcik coi... dan nama pena ini terus menjadi nama aku untuk selamanya...hehe:D dengan mengunakan nama inilah karya aku di sebarkan pada umum melalui siaran radio SINAR pada tahun tersebut


RIEROCKMANTIK..... nama pena ni baru je aku gunakan bermula pada tahun 2007 dan name ni hanya KHAS untuk karya-karya aku yg jiwang-jiwang tangkap lentok je huhuhu b-(


WOLVERIE.... nama ni aku dapat masa terpandang poster wayang cerita X-MEN, aku tahu yg korang akan mengatakan bahawa aku tiru watak dalam cerita itu kan tapi sebernanya tidak, masa kecik2 dulu aku suka watak cylop yg bermata lezer tu hahaha cool dia sekali jeling je leh rentung orang. ape itu wolve.. W= walau kemana aku pergi org kenal O= orang suka lepak dgn aku dan di rumah aku L= lawak, aku suka berlawak tahap melampau hahaha, sapa yg tak tahan boleh berambus V= visi, aku akan menyempurnakan visi aku sebolehnya E= entah, aku suka cakap ayat ini...


BRUTAL DE' MANIA.... ini bukan nama pena aku cuma nama yg menjadi dinding nama pena aku, tak kira la sampai bila-bila ia tetap menjadi tagline nama pena aku. sekarang aku dah ringkaskan sikit menjadi BRUTAL MANIA


kalau korang perasan nama-nama ini di majalah ke, surat khabar ke, atau di mana-mana media pun... aku lah tu.. aku tak suka karya aku di ciplak nk kena penyepak ke berani ciplak yg aku punya... kadang-kadang aku ada jugak menyiarkan karya kawan2 aku itu pun atas permintaan diaorang ada jugak aku siarkan tampa pengatahuan mereka hehehehe tetapi aku siarkan bersama nama mereka bukan aku taruk nama aku pun...
sekian dulu dr aku... apa2 yg korang nak kata...haram pelik dek aku huh...B-)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!