Ahad, 13 Disember 2009

PERANGAI-PERANGAI PELIK AKU muuuuhahahaha


aku mempunyai perangai yg pelik di mata korang semua tapi biasa je pada aku, disini aku senaraikan beberapa perangai yg korang kata pelik itu, jangan biarkan korang merasakan aku ini misteri waahahahahaha haram pelik dek aku.. pelik ke tak korang tafsir la sendiri, let cekedaut hohoho
  1. aku suka buat orang marah, saje2 hilangkan boring
  2. suka sebut perkataan "entah" dan ayat "haram pelik"
  3. suka minuman yg sejuk (ais) setiap masa walaupun pada cuaca yg dingin dan waktu pagi2 bute
  4. cakap mengikut mood, bila takde mood jd pemdiam tapi bila happy cakap sampai merepek-repek hehehehe
  5. senyum sokmo... tak kira la walaupun tengah senang atau tengah serabut dengan masalah
  6. boleh duk kat umah tampa keluar untuk satu masa yg panjang
  7. tak suka di gangu apabila tengah dengar org lain berkata
  8. boleh menguasai sesuatu yg baru dgn cepat
  9. mengutuk dan menyindir org dlm ayat yg lawak
  10. boleh berjaga selama 3 hari berturut-turut tampa tidur
  11. super aktif mengalahkan budak2
  12. cepat marah bila kena mengulangi apa yg sudah di beritahu (tak leh jd cikgu huhu)
  13. tak hiraukan ugutan (haram pelik dek aku)
  14. suka mengutip barang yg pelik
  15. setiap soalan akan di jawap dengan soalan juga (hehehe saje nk suh korang berfikir)
setakat ni dulu, aku nak terangkan maksud apa itu "haram pelik", aku tau dah ade yg duk garu2 kepala yg tak gatal tu kan...
Haram pelik= tak kisah, tak ambik peduli, buat tak tahu je, buat bodoh je, tak layan...

jadi ape pandangan korang??? adakah aku ni seorang yg pelik??? jejaka misteri adalah kan,,,,, terpulanglah ape korang nak kata... haram pelik dek aku hohohohohoho
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!