Sabtu, 12 Februari 2011

Hari Perkahwinan Kawan aku

Bermula dengan kek yg aku tempah khas untuk sahabat aku ni hehehe bukan dari kedai kek tau...
kalau korang ingat lagi pada peristiwa coklat bola huhhu mesti korang perasan bekas ni hihihi
yaaa gambar aku bersama pengantin dan sepupu aku
sorang dah lepas tinggal tiga yg masih belum huhuhu

yg tukang kipas tu pun sepupu aku gak huhuhu dan kitaorang saje2 menyibukan diri kat pelamin orang hahaha








dan semua gambar di atas adalah hasil daripada kesenian aku hahaha ade seni ke aku ni? Oleh sebab semasa gambar di dalam bilik yg tiada percahayaan yg baik dan hanya mengunankan kamera handfon biase je dan tiada flash jadi jadilah macam tu huhuhu. Kamera yg sebenarnya yg sepatut di gunakan ade masalah yg tak dapat di elakan maka terpaksa lah aku gunakan handfon je huhuhu walaupun dapat sedikit kutukan pada aku dengan cara aku mengambil gambar tapi haram pelik dek aku hahaha oppsss lupa tema sebenar majlis ni warna biru tapi hahaha aku dah lari dari tema


P/S= semua gambar disebarkan pada facebook huhu ini adalah segelintir je gambar yg aku saje2 khaskan untuk blog aku ni dan kalau korang perasan lah pengantin tak memandang pun pada aku kan huhuhu semua gambar sebenarnya ditangkap secara curik2 je dari sudut yg aku suka2 nak ambil huhuhu dan pengantin tidak langsung fokus pada kemera aku


MEMO= Jangan terlalu merancang sesuatu supaya menjadi 100% kehendak anda kerna anda akan kecewa sangat bila ia tidak menjadi seperti mana kehendak anda itu dan bersyukurlah walaupun hanya sedikit ia mengikut kehendak anda jangan sampai anda menyesal....





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!