Ahad, 13 Februari 2011

Secret of a LOVE

"Unconditional love is when you give without hoping for any returns!" Ok kali ini masih aku ingin coretkan tentang majlis perkahwinan sahabat aku ini Basrie atau nama sebenarnya Alias hehehe, ada beberapa menda yg menarik yg aku ingin kongsikan kat sini semasa majlis ini berlangsung dan parkara ini adalah dilakukan oleh kitaorang huhuhu dan pengantin tidak pun merancang. Pandai2 kitaorang je yg buat dan pengantin terima je dengan hati yg rehda hahaha kegilaan kitaorang terselah indah pada masa itu hehehe. Pengantin tak boleh nak buat apa2 dah hanya diam dan biarkan kitaorang mengila huuuaahahaha.
Cuba korang perhatikan gambar yg kat atas ni, kalau korang tengok betul2 mesti korang perasan kat belakang tu ada lampu berwarna biru seperti lampu yg terdapat pada kereta peronda atau ambulan dan ada nombor 999 tertulis kat tengah2 lampu tu hehehe, yaaaa yg sebenarnya kat belakang tu adalah sebuah kereta Pertahanan Awam hahaha dan kitaorang bunyikan siren weee wooo wiieee wooo tooonn tooonn hahaha. Memang bising dan bersama mengiring pengantin lelaki yg hendak ke rumah pengantin perempuan hahaha, aku jamin yg korang biasa tengok kat mana2 majlis perkahwinan pengantin di iringi oleh pukulan kompang kan hahaha tapi tidak untuk sahabat aku ni dia diiringi oleh bunyi siren kecemasan hahaha unik kan.
Mesti korang cakap "tak pernah buat dek orang" hahaha unik dan lain dari yg lain hahaha pada sesiapa yg teringin nak tengok sendiri boleh lah tengok pada video yg dirakam semasa berlakunya adegan yg menarik ini dan video tu akan di uploudkan sekiranya terdapat ramai permintan dari korang untuk melihatnya hehehe jadi pada sesiapa yg nak tengok boleh lah wat undian tak rasmi.
Aku nak tanya kat korang lah, bila korang pergi kat majlis perkahwinan kawan2 korang apa yg korang bawa?? mesti hadiah kan?? kan?? kan?? mesti ada yg memberi hadiah pada kawan yg berkahwin tu kan... cuba korang teka apa yg kami bagi untuk sahabat kami yg kahwin ni??
Pada sesiapa yg menjawab hadiah tu teettt jawapan anda salah huuuuhahaha sebenarnya kami tidak memberi hadiah pun yg seperti mana korang biasa buat tu, bagi hadiah album lah, cawan satu set lah dan sebagainya. Kami memberi Hantaran huhuhu atau lebih mudah nak faham kami memberi atau saport hantaran perkahwinan hehehe yaaa separuh dari hantaran pihak lelaki adalah di tangung atau di saport oleh kami untuk sahabat kami si pengantin ni hehehe. Pelik kan korang rasa?? haaaa ini lah kelainan yg kami lakukan hukhukhuk.
Duit hantaran kitaorang tak sponzer lah hanya barang hantaran je yg kitaorang sponzer sikit sorang huhuhu, bosan jugak asyik2 duk bagi hadiah cawan je kat kawan yg kawin kali ini kitaorang buat kelainan huhuhu bagi barang hantaran pulak baru ngetop hahaha.




P/S= Ceria bagaikan bulan bersinar penuh dipancar cahaya mentari kala gelap malam mencari suluhan nurani
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!