Jumaat, 29 April 2011

Anak dan pekerjaan

Empat bakal ayah menanti dgn penuh gelisah di bilik menunggu
di hospital, sementara isteri masing2 bjuang utk melahirkan anak.
selang beberapa minit selepas itu, seorg jururawat keluar dah memberi tahu
ayah pertama, "tahniah awk telah menjadi ayah kpd anak kembar!"..
"mungkin 1 kebetulan, saya bekerja di Twin Star Enterprise",,
kata ayah pertama..

kemudian keluar jururawat lain dan memberitahu ayah ke-2..
"tahniah, encik mendapat anak kembar 3"..
"yahoooo...mungkin 1 kebetulan saya bekerja di 3M Copration",
kata ayah ke-2 kegirangan...

10minit lpas tu keluar jururawat lain dan memberitahu ayah ke-3
"syabas, isteri saudara melahirkan anak kembar empat"!
"alhamdulillah, mungkin juga 1 kebetulan,saya bekerja di Four Season Hotel"
katanye syukur..

pada waktu ini ayah ke-4 kelihatan gelisah dan tidak menentu..
smue ayah yg menunggu bertanye "nape risau sangat?"

jawab ayah ke-4 "saya tidak risau cume....saya bekerja di seven-eleven"katanya..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!