Selasa, 19 April 2011

Sayangilah aku


Sayangilah aku
Walau sesaat itu cukup untuk ku
Bisikkanlah aku kata-kata cinta yang indah padaku

Ohhh terimalah diri aku hadir dalam hidupmu
Walaupun ku tahu aku dosa-dosamu
Itulah takdirku....


Kasihanilah aku
Agar jelas cahaya didepan mataku
Kau pandanglah aku
Agar bisa kau selami hati kecil ku

Ohhh mungkinkah aku hanya
Sesalan cintamu terlanjur memanggilku
Dan terburu nafsu lalu membunuh ku


Ohh tuhan.. tiada siapa yang tahu betapa deritanya aku
Menahan sakit zahir dan batin ku..
tapi ..
tetap ku lafazkan alam suci nurani...
ku unjukkan pada ilahi robbil izzati
Semoga dosa-dosa ini di ampuni...


Insan fahamilah diri ini
Aku tak mengerti jika aku disakiti

Kering airmata ini..
Tanpa disedari akhirnya terhenti

Suara tangisan ini seketika didengari
Kini tiada lagi..

Sayangilah aku
Walau sesaat itu cukup untuk ku
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!