Isnin, 18 April 2011

Mereng kah aku??? 2

Seorang pembeli marah-marah dan masuk semula ke dalam sebuah supermarket setelah merasa dirinya di tipu.


Tuan kedai : Mana ada hadiah free??


Pembeli : Ni ada tulis Cholesterol FREE!


Huuumak aii mahal sunguh harga TV ni tak jadi aku nak beli huhuhu harga tv dah nak sama dengan harga sebuah rumah banglo dah.... lebih baik aku beli rumah je kalau macam ni
Haaa yg ni bagus hahaha bagi pengusaha supermarket korang boleh cuba cara ni hahaha kompom pencuri fikir dua tiga kali sebelum nak membuat onar. Tapi kalau jenis yg suka benda FREE ni susah lah, tak bole nak buat apa hahaha
Aku rasa aku patut juga letak benda ni kat pintu pagar rumah aku hahaha tapi tak tahu siapa yg bodoh sekarang ni... orang yg tulis ni pun salah eja hahahha
Orang suka sangat mengunakan barang aku atau harta aku sedangkan aku sendiri tak suka mengunakan yg orang lain punya. Sampaikan selipar aku pun orang nak guna jugak pelik sungguh lah, aku sendiri pun tak faham  dan yg lagi pelik tu ada jugak kawan yg meminjam terus barang aku atau harta aku tu.... jenis tak pulangkan semula hehehe ambil buat harta sendiri pula.. pelik kan... dunia ini penuh dengan benda yg pelik hahaha
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!