Rabu, 6 April 2011

INILAH SEBENARNYA HATI LELAKI.....


Sejak aku mula bersekolah aku kenal erti kehidupan,
aku hilang rasa takut,
hilang sedih,
hilang rasa kesakitan, 
walaupun di pukul,dirotan,dimarah, 
aku masih mampu menahan dari menangis,
menahan dari air mataku mengalir,
mugkin itu lah ertinya hati lelaki.... 
TETAPI 
Kini setelah aku dewasa aku mula menangis,
aku tak mampu menahan air mata yg sebelum ini tidak gugur walaupun aku di sakiti, 
Setelah aku kenal erti rindu,
aku kenal erti sayang 
dan lebih lagi setelah aku kenal erti CINTA.... 
Apakah ini juga ertinya hati lelaki??? 
Yang dapat mengharungi bahang mentari yg terik 
TAPI luruh hanya dengan tiupan angin RINDU.... 
Yang dapat menahan walau dihiris belati tajam
 TAPI lebur hanya dengan sedikit ucapan SAYANG..... 
Yang sebelum ini kental tetap berdiri walau maut bertandang 
TAPI?? 
tiada satu ungkapan pun yang boleh di gambarkan hanya kerana BAHANA CINTA.... 
Inilah hati lelaki yang mampu mengharungi setiap cabaran, 
menempuh setiap dugaan,
menyusuri liku-liku kehidupan... 
TETAPI hati lelaki ini juga lah yang tewas,yang terluka,yang hancur walaupun hanya dengan secebis CINTA......


P/S= Ooopppsss bukan semua hanya segelintir sahaja... hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!