Selasa, 12 April 2011

PEMBERITAHUAN

Pertama sekali aku ingin memuji bank ni kerana pengurusan dan perkhidmatan yg terbaik aku terima semasa aku berurusan. ArgoBank cawangan Temerloh sunguh aku berpuas hati berurusan walaupun aku tidak mermiliki akaun bank ni. Aku menguruskan cek dan sebenarnya cek itu ada kesilapan sedikit kerana orang yg memberikan aku cek itu tidak tulis nama aku dengan betul. Nama aku tertinggal satu perkataan dan terlah ditambah huhuhu kalau kat bank lain mesti tak terima dah dikira cek rosak tapi akak kat situ terima jugak kalau tak susah aku nak mintak cek yg baru. Terima kasih atas perkhidmatan yg lancar dan mudah... korang kalau nak buat akaun simpanan boleh ke bank ini.. mesti puas hati.
POHON TANAH
Bagi korang yg berada di kawasan Bera atau berhampiran boleh pergi kat perjabat tanah daerah Bera untuk memohon tanah yg terletak berdekatan dengan Felda Triang Tiga. Ada tanah yg dibuka disitu dan korang boleh memohon sekiranya korang berminat atau ingin berusaha mengubah hidup korang. Boleh buat projek kat tanah tu sekiranya pemohonan korang tu lulus. Nak tanam pokok atau buat kolam ternakan dan bermacam-macam lagi projek yg boleh diusahakan, ikut minat korang lah.
Bank Rakyat sedang mengeluarkan saham yg boleh dimiliki oleh semua orang warganegara malaysia yg berumur 18 tahun ke atas. Mesti tidak mermiliki sebarang tindakan makamah atau pernah di istiharkan muflis korang boleh membeli saham ini. Satu unit saham bersamaan satu ringgit malaysia [ 1 unit = RM1 ] sekiranya korang tak ada akaun bank rakyat korang masih boleh membeli saham ini tertapi hanya terhad pada 500 unit sahaja. Untuk lebih maklumat tentang saham ini korang boleh berkunjung pada mana-mana cawangan bank rakyat yg berhampiran dengan korang. Aku tak pasti masih ada lagi atau tak saham ini mungkin terlah habis dijual. Siapa cepat dia dapat..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!