Selasa, 19 April 2011

Tips menjawab telefon

Kadang-kadang agak bosan bila menjawab pangilan dan sebenarnya cara menjawab pangilan yg kita amalkan adalah salah. Kebanyakannya sama sahaja... terfikirkah anda untuk menjawab dengan jawapan yg betul? Jadi disini aku akan cuba untuk menukarkan jawapannya..... layan
1= Haloo, siapa disana?
         jawab= Entah saya kat sini mana saya tahu siapa kat sana


2= Haloo boleh saya bercakap dengan bapak awak?
        jawab= Nak cakap, cakap je lah buat apa tanya saya


3= Haloo boleh sambungkan ke nombor 434?
        jawab= Maaf encik nombor tak boleh disambungkan hanya boleh dikira


4= Haloo mak ada rumah?
       jawab= Mak tak ada rumah bapak ada pasal rumah ni bapak yg beli


5= Haloo betul ke ni nombor 34768934?
       jawab= Sila dail sekali lagi kalau saya yg masih menjawab... betul lah tu
P/S= Memang menakutkan bila mendapat pangilan dari hospital bila tengah lewat malam
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!