Selasa, 19 April 2011

TOP 10





1. Malaysia

2. Norway

3. United States

4. Indonesia

5. Brunei

6. United Kingdom

7. Taiwan

8. Japan

9. Spain
10. Singapore



Ini adalah senarai top 10 negara yg melawat blog ini hehe, ada pelawat yg mengunakan line internet dari syarikat besar dan dari universiti. Yang menjadi tanda tanya kat aku ni kalau selain Google Crome yg lain tu boleh menukar bahasa ke?? kalau mozila tu memang tak boleh setahu aku. Safari boleh juga ke?? kalau tak boleh macam mana perlawat dari negara yg tidak faham bahasa Malay boleh baca blog ni??? huh! hidup ini penuh dengan misteri ngehehehe.
Apa-apa pun aku ucap ribuan terima kasih pada anda semua yg sudi melawat dan menjeguk blog ini. Senarai ini adalah yg terbanyak ada lagi dari negara lain dan bila korang gunakan Opera sekali pun aku masih boleh menjejakinya huhuhu


P/S= Ada kawan aku suruh aku menulis mengunakan bahasa English untuk mempermudahkan orang dari negara lain memahami apa yg aku tulis tetapi bagi aku "SAYANGILAH BAHASA SENDIRI"
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!