Ahad, 24 April 2011

Widesreen

Aku ada bermain game online ni hehehe jadi pada sesiapa yg turut sama bermain game ni boleh lah cari aku kat sana dan join aku membunuh mahluk pelik disitu huuuiieeee. Nama samaran aku kat game ni ialah "Riemau" dan berserta nombor tu adalah watak-watak sampingan aku hehe. Korang jangan bunuh aku sudah lah nanti ok dan jangan sampai terlalu taksub dengan game. Aku main pun sekadar mengisi masa terluang, kejap-kejap je aku main.
Lihat gambar ini... ada juga keindahannya cuba perhatikan hehehe kadang-kadang dunia kita banyak perkara yg indah tetapi disalah tafsirkan sehinga menjadi sesuatu yg agak menakutkan.
Yaaa mahluk asing menawan dunia khekhe korang sudah tonton cerita 'Battle: Los Angeles' ?? agak menarik dan penuh dengan aksi woooeee tetapi mahluk asing dalam filem tu bukanlah sotong ok hahaha
Papan tanda agak bangang hahaha yaaa korang semua beringatlah ada air semasa hujan kalau tak hujan tiada air di atas jalan ok. Ingat tu semua hahaha
Mungkin disebabkan harga besi yg semakin mahal maka terjadilah motosikal ini hikhik korang jangan kopak rumah kayu atau perabut kayu korang pula di sebabkan nak buat motosikal yg sebergini huhuhu

P/S= Pandang dunia dari segi keindahan...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!