Jumaat, 26 Ogos 2011

Cara Membuat Kucing Anda Menjadi Kucing Paris

Mesti yg ramai suka dengan kucing kan.... lagi-lagi orang perempuan. Kena pula dapat baka kucing yg mahal seperti kucing paris huuyooo boleh lah korang belagak dengan kekawan. Tak perlu risau sekiranya korang hanya ada baka tempatan hehehe hari ni hari bertuah korang sebab aku akan ajar macam mana nak tukarkan kucing korang tu menjadi kucing paris..
Haaa ini lah caranya hehehe. Sekadar untuk hiburan je korang jangan tiru buat pula. Tak baik tau nanti Tuhan marah dapat dosa.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

EkaBukanMakcikKau berkata...

bengong ahhh wakakkaa . muka dia macam orang tua tak sedor diri depan umah aku siot . wakakakaa

iMBobo berkata...

haha mmg berkesan tips ni hee

Syazwani Jalal berkata...

alololo, comel nye meow tuu
kcing bull dog kn?

Nur Lisa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!