Khamis, 25 Ogos 2011

Kantoi Yang Terlampau

Mula-mula sekali aku nak gelak jahat dulu Waaaahahahahahamuuaahahahaha khok..khok..khok.. aduuii perit pulak tengkok ni huhuhu. Kantoi kali ni tahap peramugari melampau ataupun tahap penjual kari yg memberi penampau.
Kantoi di taman...
Yang ni pula versi artis yang kantoi..
Sory guy huhuhu aku menutupkan tempat yg kantoi tu, mesti ramai yg kecewa banyak kan huuhahaha. Kalau korang orang perempuan yg jenis suka pakai pakaian yg tak cukup kain atau yg jenis nipis sampai nampak korang punya tutt..tutt. tu. Nasihat aku baik lah tak payah pakai langsung sebab sama je pakai ke tak oleh itu dari korang membazir duit beli baju tu baik buat derma kat masjid lepas tu keluar rumah tak payah pakai baju... mavelessss huuhahaha. Korang kenal artis barat ni?? ni lah fesyen tip top... muah..muah punya.. best jurukamera tu.
Wokey pasal kat taman tu, huuhhh sekarang ni berlambak. Korang pergi je kat taman mana2 pun boleh tengok live punya. Banyak betul yg jenis suka buat menatang yg tak senonoh ni di tempat terbuka. Haaa yg lagi best aku tengok kat kawasan perumah line aku ni tak kira bulan puasa ke tak same je. Budak2 ni semacam je buat perkara tak senonoh ni yg agak best tahap cipan terbang ialah budak yg aku jumpa pakai baju melayu dan berkain pelikat (budak lelaki lah) duk bergomol dengan aweks dia hahaha masa ni aku fikir mesti dia cakap kat mak bapak dia yg dia nak pergi masjid sembahyang Terawih. Tapi duk berpelukan dan bergomol dengan aweks, kalau korang tinggal kat kawasan taman perumahan pun boleh lah korang usha kat lorong2 gelap mesti ada punya budak2 jenis ni. Masing2 dah besar jadi sekali sekala gunalah otak tu untuk berfikir, jangan gambar korang pula yg masuk dalam blog ni sudah lah hehehe.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!