Sabtu, 13 Ogos 2011

Gambar Lucah Super Seksi

Aku memang tak suka blogwalking pada siang hari pada bulan puasa ni sebab ramai sangat yg postkan gambar-gambar yg membolehkan aku terbatal puasa huuhahahaha. Jadi hari ini dengan bangganya aku ingin menjamukan mata-mata lelaki yg tengah gersang tu dengan gambar super lucah ni.
Apa macam?? berdarah hidung tak korang tengok?? rabak biji mata tak? hahahaha pada muka korang, cubalah buat menda yg berfaedah. Terima kasih aku ucapkan kerana korang tertipu dan sudi melihat gambar ni hehehe harap-harap insaf lah lepas ni.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

Miss A berkata...

hahah,lawak gilew.comel je si kuda tuh.hihi

MATA HITAM berkata...

lawak dan comey2 la picture2 tue sume...idea yang bagus....

hairie brutalmania berkata...

tuan punya blog x comel ke wey? waaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!