Isnin, 1 Ogos 2011

Lazat Tetapi Tidak Boleh Dimakan

Hari ni aku bukan nak mengajar korang memasak huhuhu. Cuba korang lihat pada gambar yg diberikan mmmmmm nyaammm nyam nyami.. Nampak sedap kan peerrhhh kena pula buat untuk berbuka puasa huhuhu. Opppsss sabar semua huhuhu sebenarnya tak boleh dimakan bahaya sebab........
Sebab apa yg korang tengok ni adalah sabun huhuhu berbuih mulut korang kang. Yaaa sabun yg nampak sedap... bukan untuk dimakan tapi untuk kegunaan semasa mandi huhu.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 ulasan:

hana nabihah berkata...

laaa sabun ke ???

cik hijau purple VS nur faie berkata...

sabun rupenye . hu3 . tertipu . kih3 .

hairie brutalmania berkata...

yelah sabun huhuhu klau nk mkn gak xpe je leh cuci pewot hahahaha

dhiera berkata...

Sabun??? tapi memang nampak sedap. hek

hana nabihah berkata...

cuci perut la kannn..berbuih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!