Sabtu, 6 Ogos 2011

Nasi Beriani Biawak Pasir

 
Hari ini aku nak ajar korang cara-cara memasak nasi biawak pasir huhuhu, sebenarnya aku sendiri pun tak tahu nama sebenar nasi ni tapi saje je aku letak nama tu supaya lebih sedap dan lazat hakhak. Mudah je cara nak memasak ni, bahan utama mestilah kena ada biawak huhu korang pilih biawak yg segar2 tau
Ikut suka korang lah nak masak macam mana sekali pun yg penting ada biawak hahaha. Ok aku nak pergi muntah dulu.. selamat mencuba yek!!

P/S= Sebenarnya aku nak postkan kat blog aku yg lagi satu tu tapi apa salahnya sekali sekala aku postkan menda yg macam ni kat sini hehehehe 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

Hana teen top berkata...

isk,ada kah makan biawak..yaaakkkkkk!!
aku pown nak muntah gak...>.<

Klik Aje ! berkata...

Sekali lagi...Ini Dhab la,ianya halal,sahabat Nabi s.a.w penah makan.

hairie brutalmania berkata...

hahaha tau lah... same je mcm durian, nape org barat geli nk mkn?? situasi yg same huhuhu

Yastro berkata...

Hahaha...dhob ke tue...terbaik ahhh:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!