Ahad, 11 Julai 2010

HIDUP BERKAWAN BUKAN BERLAWAN



video
Diharap pada sesiapa yg lemah semangat dan tenaga batin hehehe di larang menonton video ni ok. amaran keras dari aku, yg mengandung pun di larang sama sekali kerana video ni tahap 18PLGGG punya. 
semua orang nak belaga samseng dan inilah padahnya. aku pun tak faham kenapa orang nak tunjuk kuat, budak2 pun ada yg nak belagak samseng ape dah jadi ni, yg lagi sengal orang yg belajar seni silat @ yg sama waktu denganye semata2 ingin nak tunjuk kuat, yg best budak2 higusan pun ada.. kowang memang tak sayang nyawa ke. aku rasa menyampah dengan orang macam ni, jadi aku wat tak tau jek bila diaorang mula nak berlagak, bukan aku takut dengan kowang tapi aku takut kowang jadi macam yg kat atas nuh..
yg pelik bila duk ramai2 baru kowang berani nak tunjuk samseng tapi bila sorang2 takut macam gampang lak, senyap jek tunduk muka macam orang terencat hahaha. buat ape lah kowang nak samseng yg tak ada faedah ni?? kalau dah hebat tahap dewa sangat ape kata kowang pergi bunuh penganas seluruh dunia tu... pergi berperang selamatkan nyawa yg tak bersalah tu, ada jugak faedahnya.
kita hidup hendaklah berkawan bukan berlawan, hidup biar aman baru best buat apa nak cari musuh dan bermusuh sesama sendiri ni. bukan ada apa2 kebaikan pun, menyusahkan orang pun ada lah. lebih elok menjadi hero dari bagiro hahaha.
ok apa yg nak sampaikan kat sini janganlah membuang masa hidup kowang dengan aktiviti yg tak ada faedah ni. jangan fikir kowang tu kuat ada lagi orang yg lebih kuat dari kowang, dan kita semua adalah manusia yg akan mati jugak nanti. jangan cari pasal dengan orang dan kowang cuba cari pasal dengan aku hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!