Isnin, 5 Julai 2010

Mengapa aku cinta kepada sidia

o
Orang cakap cinta bermula dari mata turun ke hati tapi bagi aku itu semua tak betul. sampai bila kita nak cinta pada orang tu sekadar pada kecantikan??? wajah kecantikan bukan kekal selamanya... akan terhapus kecunan aweks atau kekacakan pakwe kowang tu suatu hari nanti. lebih elok mencintai seseorang itu pada dirinya... maksud aku siapa dia, sikapnya, wataknya bukan pada luaran tapi dalaman. ok berbalik pada tajuk aku tu kat bawah ni aku nak bagi tahu beberapa sebabnya hehehe


1= Marah... dia memang kurang sabar hehehe, bila aku col atau mesej dia dan aku terbuat dia marah hehehe makin lah aku fikir cara untuk buat dia makin marah hehehe, dia seorang yg bekeng hehehe. tak tahu kenapa aku memang suka kaco orang yg tengah marah.. makin dia marah makin aku rasa seronok hehehe, sowi sayang hehehe.


2= Mengalah.... apa2 hal kebanyakannye dia akan mengalah... walau aku yg wat salah tapi dia pulak yg mintak maaf... pelik kan hehehe


3= Cara dia berfikir.... boleh di katakan dia fikiran dia lebih matang dari perempuan2 yg aku jumpa sebelum ini. bukan aku cakap perempuan lain yg kat luar tu tak berfikiran matang tapi aku bercinta dengan dia ni jadi suka hati aku lah nak kata apa2 pun hahahaha tapi kadang2 tu dia salah buat keputusan gak


4= Selamber... sikap dia yg selamber dengan aku.. maksud aku dia tak berlakon... dia tunjukan siapa diri dia yg sebenar.

5= Memahami.... dia memahami keadaan aku, macam mana life aku yg penuh dengan pacaroba ni..


ok sampai kat sini jek, aku dah ngatuk giler ni... apa2 pun yg penting dia mencintai diri aku dengan seikhlas hatinya..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!