Khamis, 10 Mac 2011

Dikir barat 1

Moh kita layan lagu dikir barat pulak sedas dua hehehe korang selalu je duk sokong lagu luar apa kata sekali sekala sokong lagu tempatan pula yetak... Kadang2 bila aku bosan je aku dengar lagu dikir, sebenarnya lagu yg macam ni pun sedap didengar juga. Ok lagu yg pertama ni aku tujukan pada sahabat aku tu hehehe aku gunakan gambar dia untuk membuat video ni dan semua lagu ini adalah dari laman youtube aku sendiri ngehehe

Aku nak mintak maaf lah sekiranya korang menjadi model didalam video aku hehehe tanpa kebenaran dari tuan punya gambar aku selitkan dalam video lagu dikir aku ni ekk. Korang jangan marah deh huhuhu untung2 korang leh glemer hakhakhak.
BERSAMBUNG......

P/S= ni lagu2 jiwang huhuhu nanti aku postkan lagi lagu2 lain pula
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!