Sabtu, 12 Mac 2011

A House Is Not A House

"Ada rahsia di sebalik rahsia. Setiap rahsia menutup rahsia yg lain. Rahsia yg tidak pernah selamat..."

Sejak kebelakangan ini aku sering duk termenung menatap perkesekitaran dan kenindahan alam dengan tatapan yg kosong je. Melihat di sebalik jendela yg terletak pada tingkat 7 sebuah bangun (memang permandangan yg luas lah, nampak semua menda walaupun terletak agak jauh) dengan pandangan kosong tanpa sebarang keasyikan. Ceeewahh hahaha itu pun kalau cuaca yg mengizinkan lah, kalau hujan tak nampak dah laa dan aku hanya melihat titisan air hujan yg membasahi bumi.
Kadang kala terfikir nasib diri dan nasib orang lain, kebiasanya aku duk blur gitu aje hehehe perjalanan hidup yg kian singkat tetapi aku masih tersenguk-senguk dengan apa itu makna kehidupan. Adakalanya sesuatu itu di luar kawalan membuatkan aku menjadi buntu memikirkanya, berdikari adalah langkah-langkah menjadi dewasa. Adakah keseorangan juga langkah-langkah menjadi dewasa??? Aku mengerti apabila sendiri....
 Sudah lama rasanya aku tidak berpuitis pujanga huhuhuhu dengan segala corak penulisan intro yg sebergitu huhuhu aku nak bagi tahu kat korang yg aku akan berpujanga sedikit huhuhu dan korang boleh lah tengok kat 'lebel-RIEROCKMANTIK'. Lama dah rasanya aku tak post yg puitis2 ni huhuhu dan selepas ini aku akan buat secara ringkas je tak berat2... ringan2 je...huhuhu maksud aku aku buat yg korang mudah faham dengan pujanga aku nanti, aku tak gunakan bahasa yg susah2 untuk korang nak faham dengan apa yg aku nak sampaikan kelak. Kebiasanya orang akan buat menda ini mengunakan ayat2 yg berat dan bukan semua orang akan faham sebab diaorang ni buta seni hahaha, apa faedahnya kalau orang tak faham yeetak?? biar aku buat yg sempoi2 je bagi semua orang faham huhuhu sebelum tu kena ambik feel dulu hehehe layan lagu ni dulu... korang mesti tak faham kan dengan apa yg ingin disampaikan oleh lagu ini... agak berat sikit ayat puitis ni..
Sebelum tu aku nak bagi tau kat fan2 Shaun the sheep hukhukhuk maaf aku ucapkan kerana aku tak boleh nak uploud dah cerita atau episod yg lain hanya 2 episod tu je yg sempat aku uploudkan huhuhu.
Ada beberapa sebab yg membuatkan aku tak akan uploud cerita selepas ini, kalau aku uploud pun bukanlah untuk semua siri atau episod cerita tersebut kelak. Kalau korang nak layan jugak cerita kambing biri2 ni korang boleh mintak kat aku je nanti aku pindahkan dalam pendrive atau xtenal korang ek. Haaa pasal xtenal aku ada cerita sensasi huhuhu tapi mungkin akan mengaibkan orang lain... nak aku post ke tak ni?? Aaarrrmmmm nanti lah aku fikirkan huhuhu




P/S= Bila aku dowloud habis limit tapi bila aku uploud pun habis gak limit berukband aku ni.... cam bodoh je celcom ni...


MEMO= Pada sesiapa yg hate pada blog ini mahupun tuan punya blog ini, tak payah lah baca ek... sibuk2 nak baca pastu nak kata yg bukan2 pula.. tak faham aku weh.

 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!