Isnin, 7 Mac 2011

Shaun the sheep 2


Oleh kerna aku punya intro video tu memang sengal hahaha jadi selepas ini semua video aku tidak ada dah intro tu aku nak wat yg lain je.... gunakan gambar je senang hahaha.
Ok untuk korang merelekskan tensen korang tu tontonlah cerita ni huhuhu best lawak dan santai je. kartun dari tanah liat. Aku akan tontonkan pada blog aku ni setiap episod cerita ini dan korang kenalah rajin2 melawat blog aku untuk melihatnya. Bukan setiap hari aku akan uploudkan, mengikut kadar masa terluang aku dan sistem internet yg bagaimana hukhuk. Klau tenet tenat cam tenuk pun susah jugak huhu. Wokey selamat berhibur korang. Korang boleh cari pada lebel biri-biri untuk setiap episod kelak ok dan yg ni episod nombor 2 hehehe aku salah uploud derrr ngeheheh nanti aku uploud siri pertama plak ek


P/S= Aku suka bermain dengan tanah liat hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!