Selasa, 8 Mac 2011

Playing with fire

Setelah sekian lame aku berkawan dengan dua menda yg kat atas ni huhuhu tak lame pun tak sampai lagi sebulan ngehehehe. Ok menda ni di panggil sebagai dumbel untuk korang yg tak tahu hehehe, oleh sebab aku tak mempunyai banyak masa dah untuk diri sendiri jadi aku tak boleh dah nak pergi GYM. Aku beli je lah menda ni untuk bersenam kat rumah. Aku bukan nak badan berketul-ketul pun sekadar nak mengembalikan stemina aku yg dah kian pupus hukhukhuk. Cukup mudah je aku bersenam kat rumah, tak sampai satu jam setiap kali bersenam hanya mengikut suka aku je kadang2 15minit atau 10minit je aku bersenam huhu korang pun boleh cuba jugak. Kalau korang rajin buat lag di waktu pagi dan malam sekali buat 30minit pun dah tak apa atau ikutlah beberapa minit yg korang suka. Amalkan cara hidup yg sihat hehehe.
Sekarang kekuatan aku kembali pulih weeeyyyyy dan terasa banga pada diri sendiri hehehe. Mudah je untuk aku mengangkat sesuatu yg berat melebihi 40kg hukhuk dan terasa kuat dah ni hakhak dulu boleh je aku angkat berat sampai 120kg deerrrr. Bila terasa dah 'Kuat" ni aku rasa macam nak masuk gusti lah plak hehehe ape pendapat korang??? Ok ke tak kalau aku menjoinkan diri dalam bidang gusti ni?? hahaha
Kalau dua orang ni boleh menang aku yakin yg aku pun boleh menang jugak hahaha dan motif sebenar aku duk merapu ni sebenarnya aku nak tunjukan video gusti yg paling merapu yg pernah aku tengok hahaha macam bangang 
 
Kalau The Rock dan Stone Cold tengok ni kompom nangis hahahaha apa pendapat korang pulak lepas tengok video ni?? Mesti aku pun boleh menang jugak kan kalau aku tukar keja jadi pengusti pulak waaahahahaha. Aku tahu lah yg gusti ni hanya hiburan saje tapi yg ni betul2 bangang lah punya gusti dan lame dah aku tak layan tengok gusti sebab dah tak ada serinya gusti WWF, RAW dan WWE selepas The Rock dan Stone Cold dah mula manjadi perlakon layar perak dari menjadi perlakon di atas pentas arena gusti ni.


P/S= Aku dengar yg The Rock dah kembali pada arena pengustian... betul ke?? Its uuu smeelll what the rock is cooking is hangit... hahaha kalau betul best lah kembali gusti ni
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!