Khamis, 31 Mac 2011

kawan

kawan... apa itu kawan... sejauh mana aku tahu apa itu kawan... atau kawan itu sekadar perkataan yang dilafazkan... aku kawan kau, kau kawan aku... mungkin aku tidak tahu apa itu kawan... tidak tahu erti kawan... tapi kerana kawan... kerana sayangkan title kawan... kerana dia yang bergelar kawan... aku lupakan perasaan ku... lupakan perasaan dan sentiasa lupakan perasaan itu... perasaan yang dah lama berbuku... di setiap pelusuk batinku... demi menjaga kawan... demi memelihara kawan... demi dia yang tak mahu tiada lagi kawan... kerana bila dah berkawan... sayang akan kawan... kelahi tetap kawan... marah tetap kawan... itu ini tetap kawan... segalanya tetap kawan... bila dah tukar status kawan... mungkin tiada lagi kawan... itu yang dia runsingkan... antara dia, aku, kawan, dan perasaan... aku pilih dia, aku dan kawan... perasaan, aku lemparkan berjauhan... kerna takut jika sayangkan perasaan... aku hilang dia, aku dan kawan...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!