Sabtu, 26 Mac 2011

LONESOME!!



Kerana cinta aku terluka.... 
Menitis air mata karna cinta itu datang dari hatiku yang tulus ikhlas 
Tapi apakan daya, hatimu telah berubah Walau apa pun yang terjadi,  
Api sayang, kasih, cinta aku terhadapmu akan sentiasa menyala dihati ini dan ia tidak akan pernah padam.  
Aku akan menunggumu selama mana yang kau perlu biarpun beribu tahun,
Aku akan menantimu seperti mana kau pernah menantiku dahulu, 
Aku akan menjaga cinta ini biarpun ada yang cuba merampasnya, 
Aku akan pertahankan dirimu biarpun ada yang menjauhkan dirimu dari diriku, 
Kerana Aku terlanjur mencintai Dirimu Dan ku tahu kita diciptakan bersama. 
Aku berharap kitakan bertemu Dipintu Syurga. 
Terima kasih kerana membuat diriku mencintai


Dan aku pun tak pernah sedetik pun mengingikan kau pergi dari hatiku...  
Tapi ternyata kesetiaaku tak mampu..membuat dirimu tetap disini duduk bersamaku... 
Mengisi ruang hatiku.. 
Meski ku masih sayang dan cinta.. kasihmu juga masih tetap ada dihatiku, tapi dirimu sekarang telah berubah hingga sampai ku tak mengenalimu lagi... 
Biarlah kasihmu kan ku simpan didalam gudang hatiku,dan takan pernah ku buka kecuali bila dirimu memang inginkan lagi duduk disini..  
Entah kan berapa lama kau pergi tinggalkan ruang kosong dalam hatiku, ataukah memang ku harus mengisinya dengan yang lain, meski aku sendiri tidak menginginkan gantian... 
Kehangatan suaramu yg indah dulu kini kurasa dingin, sedingin hatiku yg mulai beku di sapa pantulan dinginya yg telah kau ciptakan...  
Sebenarnya aku sudah berusaha untuk bersabar, tapi ternyata bersabar itu agak sulit bagi diriku ,meski kata orang bersabar itu indah..  
Maafkan aku ya, bila aku diam bukan bererti ku marah, tapi ku hanya ingin hening sesaat, agar ku dapat menata hatiku kembali seperti dulu...  
Biarlah semua yg pernah ada aku lukis sebagai bait kenangan kehidupanku, meski aku tak pernah mengkuburnya,karna rasa sayang itu indah...  
Dan hapuslah semua cerita tentangku, namaku di hatimu dan semua ceritaku yg pernah ada agar aku lebih tenang tanpa hadirmu..  
Pergilah kasih bila pilihanmu itu dapat membuatmu bahagia lebih dari ketika kau bersamaku.... 
Aku sudah rela, karna aku pun tak mahu menjadi seorang yg EGO.  
Tak usahlah kau kembali padaku atau bertitip salam jika itu hanya sesuatu kebimbangan, karna salammu hanya akan membuat ku sedih dan berduka....  
Aku telah berhenti berharap padamu, kerana adanya dirimu sekarang bukanlah yg pernah aku kenali dulu...kini orang lain..  
Biarlah memang aku takan bersedih lagi... Mudah-mudahan aku sanggup menjadi seorang yg sangat sabar, karna bagaimanapun bersabar itu indah....




P/S= Haaa korang jangan salah sangka pulak... ini bukan hasil luahan dari aku tapi dari orang lain yg aku dengan rela hati postkan huhuhuhu. Bukan yg ori dah ni sebab aku dah ubah suai banyak ayat dan perkataan hahaha tetapi tidak merosakan apa yg ingin disampaikan oleh orang ini kepada orang yg dia tujukan. Sory dude... aku terpaksa ejas ko punya sajak ke ape tah ni sebab bahasa ko agak sengal dan memeningkan kepala termasuklah 'bahasa kayu'. Nasihat aku bila korang nak buat menda alah macam ni jangan lah gunakan singkatan ngekk hehehe macam lah aku ni pandai sangat ek.


MEMO= Apa dia "bahasa kayu" yg aku maksudkan itu???? hehehe ok sebenarnya ayat atau perkataan yg korang isikan tu tak kena dan bila orang baca tak rasa "feel" atau membangkitkan sebarang perasan huhuhu. Wokey apa2 hal email aku yek...Waasalam...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!