Khamis, 17 Mac 2011

Dikir Barat 2

Wokey ini lagu dikir yg aku wat dan ade kat youtube aku... oleh kerna tenet aku semakin hari semakin lembab tak tahu kenapa mungkin taktik celcom untuk membuatkan aku membeli pelan yg dibuat oleh syarikat tersebut.... jangan harap lah aku nak membazir duit hahaha sebab aku tahu berapa bapak punya pelan pun yg mahal2 tu same je kang... lembab serupa tu juga...
Susah aku untuk menguploudkan video dikir yg lain.... jadi untuk masa sekarang ini korang layan yg ni dulu.. nanti2 aku terasa rajin aku buat video yg lain pula ok hukhuk




P/S= Aku semakin malas untuk mengonlinekan diri hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!