Ahad, 17 Julai 2011

Demostrasi BERSIH Untuk Kali Kedua

Aku dapat maklumat dari seorang kawan aku yg terlibat semasa demostrasi jalanan hari tu bahawa akan ada lagi demostrasi untuk kali yg kedua. Kawan aku tu bukan join demostrasi tu tapi dia bertugas untuk menjaga keamanan semasa demostrasi itu berlangsung. Yaaa kawan aku adalah salah seorang dari angota keselamatan negara.
Mungkin oleh sebab dapat sambutan yg mengalakan dari orang-orang melayu yg dungu jadi pihak penganjur ingin membuat kembali. Nampaknya motif pihak penganjur cerah dan semakin hampir tercapai dengan bantuan orang-orang dungu ini.
Semakin hari semakin bodoh rakyat Malaysia yg berbangsa melayu, apa kejadahnya korang pergi tolong orang bukan beragama Islam untuk mengulingkan agama Islam sendiri??? Bodoh tahap babun kawin biawak pasir betul lah, tak lama lagi negara akan diterajui oleh orang yg bukan beragama Islam tetapi sekejap je ia berlaku.
Cuba korang fikir jika negara Islam tetapi diterajui oleh orang yg bukan Islam..... apa akan terjadi?? Buka mata dan fikiran korang tu woi!! Sudah-sudah lah jadi dungu bebal, celik lah semula sebelum merempat di negara sendiri.
Jangan lah kerana diberikan duit yg sedikit tu korang sangup menhancurkan negara. Berapa lah sangat duit tu jika nak dibandingkan dengan keamanan dan keselesaan anak korang atau adik-adik korang kelak. Berhentilah tabiat mudah terpengaruh ni, lebihkan kepada berfikir celik.
Wokey cukup sudah aku membebel, kat bawah ni aku sajikan gambar demostrasi hari tu yg sempat dirakam oleh kawan aku hehehe tipu je sebenarnya gambar ni aku jumpa semasa duk mengoogle sesuatu hehe
Hehehe dah tak ade Digi hakhak
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!