Selasa, 19 Julai 2011

Pasar Basah Di China

Korang penah pergi pasar tak?? Bawa mak korang atau bini korang ke pasar untuk membeli barang dapur?? Mesti penah kan, sesiapa yg tak penah tu tak tahu lah aku nak cakap ape. Hari ni aku nak bawa korang pergi kat pasar yg berada di negara China. Memang segar-segar barang yg dijual kat sana.. korang tak percaya?? Ok meh aku tunjukan dan korang tengok lah sendiri kesegaran barang ni..
Haaa betul tak aku cakap... segar kan daging ni... hhmmmm buat masak sup pun sedap kot buaya ni hahaha
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

ABC berkata...

buaya 0h buaya..kesian2..)=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!