Sabtu, 2 Julai 2011

Nothings to say

Gambar adalah hiasan semata-mata. Tiada kena mengena dengan post ini. Aku pun tak kenal siapa tuan punya gambar ni hahaha jadi maaf lah pada tuan punya gambar sebab jadi model tak berbayar untuk blog aku ni. Kalau tak suka aku boleh padam jadi jangan malu2 untuk bagi tahu.
Cantik kah korang?? hahaha sowi kali ni aku nak komen pasal gambar edit pula. Kalau korang perasan kebanyakan perempuan akan edit dulu gambar mereka sebelum diletakkan di mana-mana laman sosial network. Lepas tu belagak cun hehehe jangan marah ek ini adalah hakikatnya. Satu je aku tak faham....eeemmmm kenapa editkan gambar tu kalau dah rasa diri tu cun?? Kalau dah cun buat apa nak edit yee tak?? oppsss hahaha jadi tau lah apa yg sebenarnyakan.
Mesti ada yg tak puas hati sebab aku tak tulis pasal sesuatu kan. Sebenarnya aku dah bosan nak tulis, sebab kang mula lah cakap aku ni belagak bagus pula. Dah memang macam ni kan orang tak bagus jadi terimalah hehehe. Kalau korang nak baca jugak tak apa aku bagi link sahabat blog. Dia ada tulis pasal tu... korang layan lah kat situ

Link : Baca dan JANGAN MARAH OK


Bukan aku kata dia yg kata hehehe, ada lah sedikit yg aku bersetuju dengan apa yg ditulis.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!