Jumaat, 29 Julai 2011

Patung Barbie Melahirkan Anak

Mesti korang tahukan patung permainan ni, lagi-lagi orang perempuan. Patung Barbie sangat popular diseluruh dunia dan sangat banyak telah terjual. Macam-macam dah jenis dan fesyen patung ni aku penah lihat tapi bila aku lihat yg ni...mmmm... no komen hanya wathefuk....this thing??
P/S= Ada juga ye mainan macam ni sekarang. Pelik betul lah citarasa budak2 sekarang. Ada ke yg beli?? Tak faham aku weh!!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

Scha Aryana berkata...

haha, ade jugak. macam ape je =='

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

patung oh patung

wah pestime tengok nie

adeh macam macam

♥ Cahaya Pelangie ♥ berkata...

hebat! haha

Onitsuka_hana berkata...

ish2 xda di pasaran lg nie.. barbie mengandung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!