Selasa, 26 Julai 2011

Lukisan Mengunakan Pensil Yang Awesome

Ini bukan lukisan hasil dari aku hehehe aku tak terlampau hebat lagi untuk menghasilkan lukisan yg sebergini cantik, kemas dan real sebergini. Kalau aku tak tulis tajuk seperti itu mesti korang ingatkan semua ini adalah gambar yg diambil mengunakan "mood" negatif kan... peerrhhh aku tabik lah pelukis ni









..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

saya_arief berkata...

sangat hebat..
cantik semuanya.
:D

Azie Azman berkata...

cantiknyaaa..
kalau ambil gambar guna kamera pun belum tentu cantik macam ni kan?
huhu

hairie brutalmania berkata...

lukisanye nampak hidup kan =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!