Selasa, 12 Julai 2011

Perhimpunan BERSIH

Sampai hari ni orang masih tak abis2 mengatakan tentang Bersih ni jadi mari aku tunjukan pada korang sedikit gambar lawak semasa berlangsungnya perhimpunan hari tu.
hahaha lawak tak?? yg atas sekali tu entah apa yg dijampi oleh dia hahaha. Pelik Bangla pun turut sama ada hahaha patriot pula tu....  yaaa karpet-karpet satu puluh, dua puluh, penuh.. patriot hahaha. Dan yang paling tak boleh blah.... ahli Akatsuki tersesat hahaha kalau korang tak tahu apa itu Akatsuki sila rujuk pada kartun Naruto.
Sebenarnya lebih 10,000 orang yg join menda ni. Yaaa kat surat khabar dan media elektronik kata ribu2 orang je kan. Korang jangan percayalah, media semuanya tipu je bak kata pakcik cina kat aku dulu "Surat khabar semuanya tipu saja, satu je betul". Cuba korang teka kat bahagian mana yg betul?...... yaaaa fikir..... dah dapat? semua berita tipu je yg betul bahagian keputusan nombor ekor tu je hahaha. Betul kata pakcik cina tu mengarut je semua berita tiada yg betul. Ok dari mana aku tahu yg lebih 10k orang tu... jeng..jeng..jeng... dari kawan aku lah yg terpaksa bertugas menjaga perhimpunan tu. Ada beberapa kawan aku terpaksa bertugas dari angota askar dan polis. Dah menjadi tabiat aku mencari sumber yg benar. Pada orang yg tertentu tu sila lah berhenti berhujah... bosan dowh aku dengar, kau ambil semua dari surat khabar je. Entah betul, entah kena temberang je hahaha lain kali tanya kat orang yg terbabit dengan sesuatu perkara tu untuk mengatahui perkara sebenar.
"Ada pintu lain yang terbuka untuk kita tetapi kita selalu menunggu lama di depan pintu yang sudah tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang terbuka untuk kita" 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!