Rabu, 4 Mei 2011

Game di YouTube!

Korang suka tengok video kat youtube tak?? bagi aku memang aku suka layan video lagu kat situ dan kadang2 tenet aku slow cam benawe jadi agak lambat untuk layan video. Jadi apa yg aku buat?? yaaaa aku main game kat youtube hahaha aku percaya mesti ramai yg mengaru kepala lutut masing2 sebab tak faham kan... bila pulak youtube ada game ni??? sebenarnya dah lama ada dan tak semua orang tahu pasal menda ni.
Meh aku ajar korang macam mana nak bermain game sambil menungu video korang di 'full loaded'. Kenapa nak tunggu kena full loaded baru nak tengok video ni (bagi internet yg slow lah) supaya video korang tu tak sangkut2. Korang mesti bosankan bila video tu duk sangkut2. Wokey meh aku ajar cara-caranya jeng..jeng..jeng..


[sila lihat video ini dulu]



Rahsia dia mudah je (kalau korang ikut apa yg di ajar kat video tu kompom tak menjadi hahahha sebenarnya ada yg terlupa untuk di bagi tahu kat video tu ) Masa korang Pause kan video tu korang tekan butang anak panah kiri tu selama 2 saat dan tekan pula anak panah kebawah tu pula pada saat ke 3. Masa ni jangan lepaskan lagi butang anak panah ke kiri tu dan waaaalaaaa korang dah boleh bermain hehehe. Tapi bila Snakes korang tu game over video yg korang nak tonton tu diputarkan semula jadi cuba jangan game over sampailah video korang tu dah full loaded ngeheheh


P/S= Selamat mencuba =) 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!