Selasa, 24 Mei 2011

UPDATE {tips cara berchatting}

Huurrmmm tiada apa yg nak aku bebel kali ini cuma nak update sedikit tentang sesuatu. Korang masih ingat lagi tak pasal "Playboy yg kecundang" yg aku ceritakan dulu??
http://brutal-mania.blogspot.com/2010/12/playboy-yg-kecundang.html
Kalau yg tak tahu apa2 tu boleh singah jap ulang siaran kat link yg diberi tu dan bagi yg dah tahu meh aku nak update kan sikit hehehe.
Wokey adalah seorang mangsa (aweks) dari playboy yg aku ceritakan dulu telah bertanya tentang kebenaran apa yg aku tulis tu sebab dia adalah mangsa pada mamat tu hahaha. Dengan setulus ikhlasnya aku bagi tahu lah kebenaranya tetapi tup..tup.. minah ni telah delete aku dari frenlist dia hahaha dan dia masih bersama playboy tu. Bodoh ke apa dia ni? mungkin dia ada tanya pada pakwe pujaan hati dia tu hahaha deerrr mampus mamat tu nak ngaku. Aku tak kisah pun, kadang2 aku terfikir yg orang sekarang ni tak suka pada kebenaran, lebih suka pasal penipuan huurrmmm entah lah... ikut ko lah minah.. aku dah nasihat jangan menyesal sudah lah nanti. Yg paling best playboy tu masih berkawan dengan aku lah minah weh hahaha tak ada pula dia marah sebab aku bocorkan rahsia dia. Dan yg paling lagi bestnya minah ni sendiri pun tahu bertapa playboynya mamat ni tapi masih nak lagi kat mamat ni...eerrrrr entah aku tak faham dan menda apa yg mamat ni dah bagi kat minah ni lah.. heran aku huhuhu. Apa2 pun bila orang tanya aku jawab, bila tak tanya aku diam je.


CARA BERCHATTING
ok meh aku ajar sikit korang cara berchat secara sopan santun hahaha.
Bila ada user tanya kat room: "kau orang dengar tak aku on lagu?''
jawab: "Kau ingat aku pekak ke?"
Bila ada yg tanya: "apasal room ni tak meriah eh?"
jawab: "Ni bilik mayat deerr, kau nak meriah pergi pasar sana"
Bila ada yg tanya: "PC aku ni asik hang la, sape leh tolong aku??"
jawab: "Kau campak je PC kau tu kat sungai"


SEKIAN... maju jaya hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!