Isnin, 30 Mei 2011

Zorro, Robin Hood dan Orang Asli

Pada satu ketika ada satu pertandingan untuk orang ramai menunjukan kehebatan masing-masing mengunakan senjata. Ada 2 peserta yang dapat masuk peringkat akhir pertandingan iaitu Zorro dan Robin Hood. Mereka berdua pun masuk dalam hutan untuk berjalan-jalan sambil mencari idea untuk pertandingan mereka itu supaya dapat tahu siapa yang lebih hebat diantara mereka. Sedang berjalan-jalan mereka terjumpa seorang perempuan dari kaum orang asli yang sungguh cantik.
Mereka berdua sepakat untuk bertarung dan siapa yang menang akan dapat perempuan tersebut. Mereka pun memanggil perempuan tersebut dan meletakkan sebiji epal di atas kepala perempuan itu. Mula-mula sekali Zorro nak menunjukan kehebatannya dan memulakan pertandingan itu. Dia pun bergerak sejauh 50 meter dari perempuan itu dan membaling pedangnya ke arah epal di atas kepala perempuan itu. Zuuuppppppp.... terbelah dua epal tu. Peerrhhhh... dengan bangganya si Zorro jerit..." I AM ZORRO.."
Kemudian giliran Robin Hood pula. Dia mengambil jarak 100 meter dari perempuan itu kemudian mengunakan anak panahnya. Zuuuppppp... terbelah dua epal yang baru diletak atas kepala perempuan asli itu. Dengan bangganya juga.. si Robin Hood kata.. " I AM ROBIN HOOD..."
Sedang mereka bertarung, lalu lah seorang penduduk lelaki orang asli disitu. Dia merasa tercabar keranan dengan senang lenangnya perempuan kaum dia kena kawin dengan orang luar. Jadi atas rasa tanggungjawab dia pun masuk pertandingan itu juga. Dengan mengunakan sumpit dari jarak 150 meter, kini giliran orang asli itu pula. Zuuupppppppp...!!!!!!......PPRRAAAPPPP. Kena kepala perempuan tu dan terus mati. Dengan selamba orang asli tu kata...." I AM SORRY...!!"
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!