Isnin, 2 Mei 2011

Jusmate5 Dr.Rozmey



"Asal tetiba ramai org dok citer sal produk darling aku Dr. Rozmey nih?"



HAHAHAHHA pasal ape ko tanye?? haaaa meh aku nak bagi tahu pasal ape... semuanya bermula dari gadis ini


"salam...mr *****..leh tak nk mintak u comment skit pasal jus mate 5...musykil la mende tu btol2 menjadi ataupun tergolong dlm kaum2 di atas neh...kalo dgr cite org mcm hebat je..."


Dan bermulalah episod cerita ini hahahahaha korang layan dulu komen2 ni nanti aku komen pula yek...


"aku malu nak mengaku neh.. aku dah try Jusmate5 masa aku jahil dulu.. memang la turun 15kg dlm masa 3 bulan.. mana taknya, aku ikut ape yg DR Rozmey tu suruh, 3 bulan tak makan nasik, sehari makan plg byk 500 kalori je.. macam tu tak payah makan Jusmate pon takpe.. protein dia 7-8gram je, sedangkan aku kena makan plg kurang 50gram protein sehari.. tu blom cerita nutrien2 yg lain.. badan lembik, nak derma darah pon hampir kena reject sbb low blood pressure.. nasib baik la tak jadik ape2 kat aku.. dan aku skrg masih lg berusaha turunkan berat badan dgn cara yg jauh lebih murah, menyihatkan dan selamat.. basically, nak turun 1kg, ko kena bakar/kurang makan 7700 kalori.. caranya HEALTHY diet, cardio exercise n weight exercise..."


"my opinion is kalau jus mate 5 betul2 hebat, sila la tunjuk research paper yg menunjukkan produk tu berkesan. bukan bgantung pada testimonial semata2. lagi satu tengok cara pengambilan pn da tau mengarut. tak makan nasi???"


"Salam...hurmm...about those Jusmate5 thingy..tried it once..bli smpi 3 kotak sbb kunun nk murah jadi ahli...ikot la segala mende yg disuruh..hareemm..bukan kate 15 kilo...15 gram pon xturun..hahaha...pastu distributor die leh kate kene makan banyak kotak lgi sbb lain badan..lain tahap metabolismanye...ckp kat org tu..mmg la leh kurus camni..kurus sbb dah abes duet bli mende tu..hahaha...xmakan dah sampi skrg...amalkan diet n exercise je..alhamdulillah.."


"aku plak..pasal jus mate five tu..mmg x pnah cuba..sbb aku x pcaya benda alah tu..sbenarnya korang trun berat badan sbb x makan nasi..seriously dulu aku onah try setahun...x sentuh nasi and makan roti, mee and lauk2 je..pastu exercise skit..mmg kaw2 berat aku trun..tp aku pun lama mana sgt nk tahan kan..so the next year aku ambil nasi balik mcm biasa..so far x de la berat aku nk naik ke pe..ksimpulannya nasi tu bukanlah menggemukkan..ianya menggemukkan kita kalu pas makan, tido! tido! tido! hehehehe
rajin2 la exercise..itu je kunci kjayaan utk kurus huhu
go to hell with jus mate 5 and doc rambut poyo~~"


Wokey ini komen dari aku pula hahaha sebenarnya aku tak mengkaji pun tentang jus ni kalau korang ingat dulu aku ada siarkan entri pasal jus ni kat blog keparat aku ni hahaha imbas kembali memori silam korang tu. Kalau korang tengok dan baca sendiri lah apa yg ditulis kat atas tu korang sendiri dah nampakkan apa yg bingai tentang jus ni.... hahahaha watdefuk... terang lagi bersuluh kalau mamat rozmey ni sendiri tak bagi korang makan hanya minum jus dia je tu boleh kurus itu memang tepat sekali... cuba korang jangan makan dan jangan minum jus tu... tetap boleh kurus apa, dah kalau tak makan memang lah kurus deerrrr bodoh betul. Aku ada produk yg paling power... iaitu Sky Jus hahaha cuba korang minum produk aku ni dan jangan makan seperti mamat rozmey ni sarankan... lihatlah hasilnya dalam beberapa bulan yg akan datang... kompom korang kurus punya lah. Ok sebenarnya apa yg aku nak sampaikan bahawasanya jusmate5 ni kalau korang tak minum pun boleh kurus jugak kalau kena ikut cara permakanan yg mamat rozmey ni suruh dan produk dia ni hanya untuk keuntungan bagi dia yg dicari dari orang2 yg dungu dalam malaysia ni.



MEMO= Apa yg korang baca dalam "komen" yg kat atas tu adalah ditulis atau disebut oleh individu yg berlainan dan adalah dari pengakuan orang yg sebenar, bukan aku yg reka ayat dan komen tersebut. Nama dan individu tersebut dirahsiakan apa yg aku boleh bagi tahu adalah 99.9% adalah wanita dan 0.01% tu aku leerrr hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!