Rabu, 22 Jun 2011

7 WAZIR AL MAHADI TELAH ADA

Penulis tidak berhasrat menonjolkan diri untuk meraih kepercayaan dan apa jua bentuk penghargaan zahir dan batin kerana apa yang terlintas adalah penulis tidak akan mensia siakan setiap pengalaman nyata, khayalan, dongengan dan mimpi yang boleh membawa kesedaran secara keseluruhan ke atas diri pembaca dan seluruh umat islam muslimin dan muslimat supaya berwaspada dan segera mempersiapkan diri membina kerohanian dalaman yang gersang dan bertelanjang selama ini. Dia juga harus berpakaian, makan dan minum selama lamanya. Persediaan untuk menghadapi hari kematian yang tidak akan ada ulangan buat kedua kalinya. Persiapan menempuh cabaran hidup dengan pancaroba dan kegetiran pahit yang belum pernah terjadi pada zaman sebelum ini. Nantikan sedikit masa lagi zaman fitnah terakhir diabad  ini Oleh All Masikhud/hud Dajjal.
Juga sebelum subuh perkara ini telah berlaku ;
TELAH MUNCUL TUJUH WAZIR TERMASUK AL HARITS BIN HARRAS BERSALAM DAN BERDOA BERSAMA KAMI. BERHATI HATI KAMU UMAT YAHUDI..DAN SYIAH YAHUDI..HATI HATI KAMU DAN TIADA HATI PADA DIRIKU MELAINKAN SYAHID JUA. BUNUHLAH MEREKA KALAU MAMPU ATAU KAMU TUNGGU KEDATANGAN MEREKA JIKA KAMU MAMPU. TAPAK KAKINYA BERDERAP DI KAKI GUNUNG Salji.

 Bismillahirrahmaanirrahiim,
Izinkan saya menuliskan suatu berita yang karut dan teramat dongeng , jika ini dibaca atau dibacakan kepada orang pasti akan tampak tanda tanda mengarutnya. Saya lebih suka kita karut marutkan sebab , jika saya katakan ini benar atau sahih , apa buktinya. Tiada bukti yang nyata untuk dijadikan sebagai bahan bukti , atau mana saksinya, maka tiada juga saksinya. Walau apa pun sama sama lah kita jadikan kisah ringkas dan terpencil ini sebagai amaran dan peringatan untuk diri kita supaya lebih segera berhati hati dan mempersiapkan diri menghadapi kemungkinan yang akan terjadi.
Saya sebenarnya terkenangkan tujuh orang wazir yang disebut sebut sebagai pembantu Imam Mahdi ke seluruh dunia. Wazir atau menteri ini akan menjadi duta sekaligus menyambung lidah Imam Mahadi di seluruh dunia termasuk membantunya semenjak dari awal bermulanya Revolusi Islam Sedunia yang akan dipimpin dan dibantu oleh para auliya Allah dari seluruh lima buah negara yang pernah saya sebutkan sebagai negara yang bercahaya dari langit angkasa dunia termasuk dari Sham, Yaman, Iraq kecuali Iran dan Israel dan lain lain. Ia dapat dipandang dengan mata hati , saya pun tidak dapat melihatnya hanya mendengarkan khabar dari ahli kerohanian yang amat saya yakin keilmuannya serta pandangan tajamnya yang amat menakutkan hati sanubari. Alhamdulillah, dunia ini masih belum kehabisan tokoh yang mempunyai alam firasat batin yang melimpah sehingga tujuh lapis langit dan bumi. Manakala saya antara yang pernah merasa ‘bertuah’ dapat bergaul dengan mereka dahulu.
Sewaktu saya mengenang ngenangkannya terfikir dikepala saya, adakah mereka ini semua telah muncul di bumi ini , pada masa ini, atau pun masih lama lagi kemunculannya. Kenapa saya ingin tahu sampai begitu sekali status mereka pada waktu ini. Sebab, setelah saya mendengar berita bahawa Imam Mahadi r.a telah mula dilihat orang akan kelibatnya di Masjid Nabawi tahun lepas. Jadi, apabila Imam Mahdi sudah dilihat kelibatnya maka sahlah pengiringnya atau wazir wazirnya sudah mula muncul di tempat tinggalnya masing masing.
AL HARITS BIN HARRAS
Al Harits Bin Harras adalah nama yang sangat jarang ditemui dan masih belum dikenali ramai waktu ini namun, nama ini akan menjadi popular sedikit masa lagi,dalam bilangan beberapa tahun sahaja, sebagai salah seorang idola dan pujaan umat islam di ahir zaman. Beliau adalah salah seorang di antara penyokong dan pembantu sebelum dan semasa Imam Mahadi muncul tidak lama lagi. Beliau adalah orang yang akan banyak memberikan bantuan kewangan, moral, logistik dan fizikal serta membantu membuat percaturan siasah intelijensi dan teknik peperangan gerila dan terag terangan dari salah sebuah negara yang berhampiran dengan Tanah Arab.
Al Harits adalah gelaran laqabiah kepada salah seprang wazir Imam Mahadi yang mendapat julukan Al Harits. Sesuai denga namanya al harits , seorang petani moden yang banyak mengusahakan ladang pertanian di kawasan tempat tinggalnya. Beliau adalah orang yang akan mendapat bantuan  dan sokongan moral yang tinggi inshaallah dari salah seorang teman seperjuangannya.
Adapun nama dan asal usulnya biarlah ia menjadi rahsia Allah SWT yang akan memunculkannya bersama enam orang wazir yang sama tinggi kedudukannya sebagai pembantu , wazir atau menteri menteri Imam Mahadi yang akan menghancur luluhkan syiah yahudi yang berpura pura itu serta termasuk juga yahudi di negara negara lain pula. Imam Mahadi amat membenci syiah, yahudi Israel dan sekalian bangsa yahudi yang tidak mengikut syariat Nabi Muhammad SAW. Ramai yahudi yang masuk islam, tetapi kalau islamnya islam syiah , itu islam beragenda. Agenda rahsia yang terpikul dibahu para pendeta rabbinya turun temurun tanpa diketahui oleh rakyat jelata Iran dan Israel sendiri, termasuklah gereja rom dan Amerika serta British dan yang lain lain lagi. Memang semua penduduk dunia tidak kira apa agama tidak akan menyangka kejutan kejutan yang akan terbongkar nanti oleh Al Mahdiy, orang yang mendapat pertunjuk ilahi, hasil dari perancangan rahsia yang sangat hebat dari yahudi ortodox ini.
SYIAH DAN YAHUDI ISRAEL SATU EMAK SATU BAPAK
Memang sungguh, sesiapa pun tidak akan menyangka para imam imam syiah ( yahudi ortodoks yang berpura pura islam) itu mempunyai hubungan sillaturrahmi yang amat akrabul akrab dengan para pendeta rabbi yahudi di Israel di sebalik tabir. Apa yang kita tahu selama ini, Khomeini mengecam Israel kononnya umat kafirlah, itulah, inilah, tetapi semua itu telah dirancang. Rakyat Israel marah marah sebab atas ketololan mereka itu sendiri. Perkara ini tidak akan dapat diketahui oleh pencuci tandas dan penyapu jalan serta pengutip sampah. Ini rahsia sulit dajjal illuminiti freemason sepanjang zaman dari kalangan para pendeta mereka dan ahli bangsawan serta pemodal dan pelobinya sahaja. Rakyat duduk diam diam , buatlah kerja masing masing, sebab itu mereka tidak tahu.
Ahmadinejad dan para pemimpin sebelumnya mengecam yahudi Israel sehingga pernah berkali kali ingin melancarkan peperangan untuk ‘melenyapkan Israel dari peta dunia’ kononnya. Kita tunggu siapa yang akan melenyapkan Israel dari muka bumi ini, yang pasti dia ialah Al Mahdiyul Muntazar yang telah dilihat kelibatnya itu di bumi Arab. Bukan syiah, bukan Ahmadinejad, bukan para imam syiah yahudi itu, mereka itu penipu dan mengada ngadakan cerita.
Sebab itulah Allah SWT perancang makar sehalus sutera telah menyediakan panglima panglima keramat yang mempunyai pukulan berbisa yang akan menyengat sampai ke tulang sum sum syiah, yahudi dan nasrani yang degil dan amat jahat itu, sejahat iblis dan syaitan.
KENAPA PERSEDIAAN YANG DIJANJIKAN MAHA HEBAT DAN MENAKJUBKAN
Dajjal akan dihadapi oleh Nabi Isa a.s. Khidir a.s, dan orang orang ghaib lainnya. Imam syiah kedua belas itu telah ada orangnya di suatu tempat tersembunyi. Dia itulah yang telah ditemui oleh Tamim Dari r.a, dia itulah yang dipuja puja oleh syiah yahudi ortodoks itu. Dialah yang mempunyai karamah istidraj yang sangat agung dan mengujakan umat islam. Para Wazir imam Mahdi telah mula mengintainya. Siapa yang di intainya, syiah lah yang diintai intai sekarang. Kenapa begitu besar jumlah wali keramat yang akan melawan syiah. Sebab, syiah memang hebat dengan sihir besar, tak payah nanti, sekarang ini pun sudah terlihat macam macam keramat yang memuliakan imam mereka.
Mereka hidup dengan permainan sihir yahudi silam yang masih teguh di dalam hati mereka. Sihir merekalah yang telah membingungkan Rasulullah SAW selama tiga hari itu, sebelum ia dimusnahkan oleh Saiyidina Ali dan Saiyidina Umar R.anhuma melalui pertunjuk dari Rasulullah SAW sendiri dari Jibrail alaihis salam. Keturunan penyihir yahudi itu hidup sampai sekarang di kalangan yahudi islam syiah di Iran. keturunan Yazid, keturunan Khalid dan keturunan Sufyan. Sihir nasrani tidak sehebat sihir yahudi, merekalah yang menemui yahudi tua itu untuk menyihir Rasulullah SAW.
Siapakah yang menghadapi syiah yahudi itu nanti, mereka adalah Imam Mahadi, tujuh wazirnya, tiga ratus lebih para waliyullah termasuk para qutub dan ketuanya, para ashabul kahfi yang tujuh orang itu ; Maksalmina, Tamlikha, Zununnas, Mautunnas, Nitunnas, Sarbunas, Falyantinunnas dan Qithmir yang akan menggigit telur para imamiah syiah yang pernah terlondeh seperti Khomeini laknatullah.
KEMALUAN KHOMEINI DILONDEH OLEH ALLAH DI HADAPAN MANUSIA.
Kemaluannya pernah dilihat jutaan manusia dihari perarakan mayatnya yang dibalut seperti mumia, bukan kafan seperti kita itu. Ditakdirkan Allah tertanggal semua kerandanya, terjatuh dari helikopter dan melayang tergantung di udara, terikat pula kakinya dengan lilitan terakhir kain mumianya yang terurai, terlondeh telur dan kemaluannya dilihat orang dari seluruh bumi India dan Pakistan yang menyaksikan siaran langsungnya. Terlalu ramai saksi saksi sehingga melebihi jutaan manusia termasuk sahabat sahabat saya yang kebetulan ada pada hari kejadian dahulu di sana. Berani saya kata begitu ..? Saya tidak akan berbahas dengan sesiapa yang mencabar saya kerana pasti saya akan kalah. Tetapi, ingat..makar Allah akan terbuka tidak lama lagi, maka adalah lebih baik berdiam diri di tempat masing masing, tutup mulut, pasang telinga dengarkan dan pandanglah. Apa yang saya katakan ini akan berlaku tidak lama lagi. Apa dia, syiah..akan menguasai dunia islam dengan fahaman yang amat rosak fasiq itu.
PENGUASAAN AS SUFYANI TELAH MEMENUHI DUNIA ARAB.
Syiah telah mula menguasai negara arab sedikit demi sedikit dengan fahaman akidahnya , termasuk menceburkan diri dalam politik. Syiah telah berjaya memiliki Palestin keseluruhannya melalui kemenangan penuh Hamas dalam pilihanraya. Entah macamana Allah menyelamatkannya dengan campur tangan Malik Fahd dan negara arab yang lain dengan perjanjian khas yang rahsia. Maka mengundurlah Ismail Haniyeh dengan terpaksa walaupun hatinya meronta ronta. Palestin terbelah tiga pada hari ini dan tidak lama lagi Baitul Maqdis akan direnggut syiah imamiah tak kira apa jenisnya.
Sebab itu kita dengar apabila Imam Mahadi diisytiharkan sebagai khalifah dan amiirul mukminin muslimin seluruh dunia, maka tindakannya yang pertama ialah merampas semula tanah tanah arab yang dikuasai orang orang islam juga seperti kita, melalui politik demokrasinya. Itu sebab kita pernah dengar orang kita berkata; Kenapa Imam Mahadi berperang dengan bangsanya sendiri, menawan negaranya sendiri, membunuh ahli jemaah islamnya sendiri.
PENCERCA UMMUL MUKMININ DAN PARA SAHABAT NABI SAW.
Memang dia akan merenggut nyawa mereka yang telah mendustakan sekalian para sahabat Rasulullah SAW, pasti dia akan merobek robek keceluparan dan keangkuhan mereka yang menuduh Siti ‘Aisyah Radhiallahu anha berasmaradana dan melakukan zina, yakni bersekedudukan atau ditiduri oleh pembantunya di dalam suatu perjalanan yang kesiangan kerana keciciran rantai emasnya dahulu itu.
Sungguh biadab dan kurang ajarnya mereka sehingga sampai hati melukakan hati rohaniah Baginda SAW yang disula dengan kenyataan ini. Menjerit rohaniah baginda saw, roh para malaikat yang muqarrabiin termasuk tiang arasy ilahi dan seluruh isi bumi dan langit apabila mendengar doa menghina Ummul Mukminin difitnah sebegini rupa, para sahabat dihina hina setiap kali dalam solat tipuan dan rekaan mereka itu. Bergegar alam buana ini mendengar gelombang syubhat dari corong corong masjid mereka. Sesungguhnya tidak akan ada rohaniah jin sekalipun yang berani mengutuk sehingga sebegitu rupa melaikan pemimpin yahudi syiah yang maha durjana papakerma hidupnya.
SERBAN TIDAK BEREKOR.
Al Mahdiyul Muntazar dan para wazirnya akan memusnahkan serban mereka yang tidak berekor itu. Serban yang tidak berekor itu isyarat adalah isyarat ‘lucah’ kepada Rasulullah SAW. Rahsia yang akan tersingkap oleh Al Mahdiyul Muntazar atau pun ini rekaan dari saya semata mata. Saksikanlah sebentar tahun lagi apa apa yang akan terjadi ada rahsianya dengan serbannya itu, dan juga jubah thoyalisahnya itu.
KEHADIRAN ROHANIAH WAZIR IMAM MAHDIY.
Oleh kerana itulah, pada suatu malam yang hampir pagi, saya telah memaksa diri walau terasa amat kurang beradab cuba mengundang dan mencari rohaniah para wazir yang dijanjikan Allah SWT itu adakah sebenarnya mereka telah ada atau masih lama lagi kemunculannya. Maka dengan takdir Allah, tidak semena mena, muncullah mereka satu persatu dengan pandangan yang amat sulit unuk dinyatakan.
Maka saya meminta mereka membacakan doa bersama sama dengan sepenuh perasaan hati saya mengaminkannya. Jika benar apa yang berlaku maka bersiap sedialah wahai umat muslimin dan muslimat sekalian. Akan berkumandang azan dari Majid Nabawi dengan kumandang azan kemunculan mereka bersama Al Imamul Mahdiyyul Muntadzar.
Seandainya ini adalah suatu kesilapan maka haruslah ditolak kenyataan ini sejauh jauhnya dari akal fikiran . Bahawa saya telah mengada adakan cerita tahyul dan amat tidak logik sama sekali. Wallahu a’alam bissawab. Aku bermohon keampunan kehadrat Allah di atas segala berita yang kurang benarnya. Amin Ya Rabbal Alamin.

MEMO= DARI BLOG TEMAN
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!