Jumaat, 3 Jun 2011

DEMOKRASI ADALAH TAJAAN YAHUDI DAN MERUPAKAN SENJATA SULIT MEREKA MENAKLUK DUNIA.

'DEMOKRASI ADALAH SENJATA SULIT YAHUDI KE SELURUH DUNIA MELALUI REVOLUSI TERANCANG KE SETIAP NEGARA TERPILIH DI DUNIA.'

MENGGALAKKAN ORANG BIASA BERCITA CITA MENJADI RAJA , KETUA NEGARA SUPAYA HAK PEMERINTAH BUKAN HAK PARA NABI DAN RASUL SERTA PARA AULIYA'NYA.

Inilah dakyah terbesar dari sekalian dakyah yahudi yang amat tidak dipercayai oleh umat ini. Hari ini rata rata pemikiran pemerintahan negara adalah hak Allah dan Rasul adalah kolot dan sudah ketinggalan zaman. Pemerintahan adalah hak pilihan rakyat bukan pilihan yang dipimpin melalui kaedah wahyu ilahi.Pemimpin dipilih oleh rakyat adalah semboyan besar yahudi keparat dan terlaknat. Bunyinya amat menarik tetapi itulah racun gramaxone yang membunuh umat dan memadam sejarah kebaikan di dunia masa lalu.Ini adalah rentetan rasa tidak puas hati yang berlaku di dalam parlimen parlimen lama Inggeris, Amerika, dan Peranchis negara yang di revolusikan oleh yahudi dan pembiayanya itu. Mereka tidak dapat menyelit di dalam pemerintahan sebelumnya, setelah mereka mencipta dakyah yang bermacam macam akhirnya yahudi berjaya menerobos masuk ke dalam parlimen inggeris yang sebelum itu dikuasai oleh raja dan para bangsawan semata mata. Walaupun para cendikiawan turut serta tetapi suara mereka tenggelam termasuk cendikiawan cendikiawan yahudi itu. Maka, setelah mereka berjaya menyempurnakan projek revolusi di seluruh dunia , pada hari ini mereka berada di puncak ketinggian buat yang kedua kalinya. Negara kristian seluruhnya menjadi keldai tunggangan kahin dan pendeta yahudi ortodoks di Middle East dan yahudi moden di Israel.

ini contoh sahaja ; 


Jika sekiranya, kerusi Us. Nik Aziz di Kelantan kosong lalu digantikan dengan seekor kambing sebagai calonPAS, maka akan dipangkah juga oleh penyokong Us. Nik Aziz walau pun gambar posternya atau calonnya seekor kambing. Mati hidup semula mereka tidak akan  mahu memangkah BN yang diwakili oleh manusia.


Begitulah juga jika sekiranya kerusi Najib di Pekan itu kosong, digantikan dengan Kera sebagai calonnya ,maka akan diundilah juga oleh rakyat yang menyokong Datuk Seri Najib akan calon kera walaupun ada calon manusia yang bertanding melawannya.


Ini adalah contoh contoh bagaimana rakyat telah diberi hak memilih siapa pemimpin mereka, maka akan tersalah pilih malah akan disengajakan oleh rakyat memilih kambing atau kera janji yang penting tidak menyokong parti yang dibenci olehnya. Inikah kesudahan penat lelah Rasulullah SAW berdakwah di Thaif dahulu sehingga pecah berdarah kakinya menyebarkan kebaikan islam. Lalu tiba tiba umat islam menafikan dakwahnya di abad 1431h ini dengan mengatakan sistem demokrasi yang terang terang dari Inggeris ciptaan pelobi dan pendeta yahudi adalah yang terbaik.



ini contoh yang telah berlaku ;


Bagaimana pula rakyat yang pekak, bisu dan buta boleh memilih pemimpin atau ketua atau raja sesuatu bangsa. Termasuk juga makcik pakcik , nenek nenek yang tidak tahu apa apa tentang ilmu umara' tiba tiba dipimpin dan dibisikkan sesuatu oleh pegawai dan kakitangan dipondok panas supaya mengundi sipolan bin sipolan dari parti sekian bin sekian. Itukah cara yang Nabi Muhammad SAW yang bersabda dulu mengajar kita cara cara memilih pemimpin. Adakah itu caranya....? Jawablah soalan saya dengan hati sanubari. Saya tidak menuntut perbahasan kerana saya tidak pandai berbahas. Pasti akan kalah. Saya bukan tandingan bahas untuk tuan tuan.


Jika sekiranya Pemerintahan Demokrasi adalah sistem yang diakui oleh dunia hari ini dan terbukti membawa keamanan sejagat kenapa sering terjadi pergaduhan di dalam dewan parlimen dan di luar parlimen. Kenapa negara yang tidak mengamalkan demokrasi kurang bergolak berbanding yang mengamalkan demokrasi. Kenapa Saddam Hussein dulu berjaya mengawal dan mengamankan negaranya tetapi sekarang bom berani mati pula yang selalu kedengaran di dalam berita. Sistem Khalifah adalah jawaban kepada penyelesaian segala permasalahan itu. Sami'na Wa Atha'na; Kami dengar dan kami taat simbolik dari rakyat kepada para khalifah yang akhirnya membawa kepada kekuatan islam bertahan beribu tahun kemudiannya walaupun dengan sejarah penuh berdarah yang ditabur oleh syiah dan yahudi.




SISTEM TAJAAN YAHUDI INI AKAN DIHANCURKAN OLEH IMAM ALMAHDIY. 

Oleh sebab itu pada akhir zaman Allah mengirim manusia pilihannya sebagai penguasa dunia akhir zaman yang bergelar imam mahdi itu atau dengan panggilan melayunya ''ketua yang mendapat pertunjuk Allah'' akan menghancurkan yang pertama sistem demokrasi berparlimen dan akan diganti dengan sistem kekhalifahan yang dipilih berdasarkan pancaran nur cahaya gelombang kepimpinan akhfa' yang terpancar didada manusia melalui solat hajat atau pandangan kasyaf mereka yang dapat melihatnya. Kedua melumatkan Yahudi Ortodoks Syiah penyamar islam yang menguasai dunia arab lalu digantikan dengan khalifah khalifah pimpinan ahli tariqat yang akan muncul satu demi satu. Yahudi amat gerun dengan orang orang ini, kenapa, entahlah, saya pun kurang ambil tahu. Ketiga memusnahkan sistem kewangan kapitalisme yang korupsi diganti dengan sistem kewangan islam. Keempat mengambil alih Israel dan Palestin setelah Yahudi Moden adik kepada Yahudi Lama Syiah Iran berkuasa penuh selama ini. Kelima mengambil semula kemuliaan umat islam di dalam Katedral di Vatican City yaitu kitab taurat dan injil asli untuk memadam agama Yahudi dan Kristian dari muka bumi Allah SWT ini.


Saya nak bercakap kasar sikit kepada pencipta sistem ini, bukan kepada yang termakan dakyah yahudi ini. " Kepala otak kamu wahai yahudi, dakwa kamu bahawa sistem ini membawa keamanan sejagat setelah rakyat biasa diberikan hak bersuara sebebas bebasnya. Lihat apa yang berlaku di Thailand sekarang, ITULAH YANG KAMU MAHU PADA NEGARA NEGARA DI DUNIA INI, adakah tanda tanda reda di negara Thailand akan berkunjung tiba ? Tidak..bahkan tidak akan mereda, malah bakal terjadi pertumpahan berdarah yang lebih besar dan berpanjangan. Maka lihatlah nanti, apa yang akan disuntik oleh pelobi yahudi di Thailand.PECAH DAN PERINTAH !!! 

Tunggu dan lihat apa pula yang akan terjadi di negara tercinta kita ini Malaysia. Apa akan terjadi nanti, kita saksikan sendiri, saksikan bersama sama, betapa hebatnya kesan jangka masa panjang sistem demokrasi ini menjalankan fungsinya, sepertinya sistem itu sebagai alat ganti sihir sihir tersembunyi dari para Kahin handalan yahudi, kamu wahai yahudi keparat dan maha laknat !! Wal i'yazubillah..

DI NEGARA BARAT PARTI ADA DUA SAHAJA, DI NEGARA ISLAM PARTI ADA BERIBU, SENANG CERITA, KENAPA ? 




DEMOCRATIC IS DIRTY GAME AND JEWS SECRET WEAPON TO RULE THE WORLD.


DEMOCRATIC IS A DIRTY GAME.

I tried to identify and adopt a democratic system in the liver, but significantly it can not change the hearts of black and white, or at least be gentle. But, what I have found it to teach the heart and the body of flesh is a man with a noble about behavior. And even taught a wild and ill-mannered to the mother and father, dispel the feeling of respect between students and teachers, between husband and wife.

So the system has failed to consolidate democracy seen people who frequent cause misunderstanding between fellow. Democratic system is estimated to be buried within a period not more than ten years from now. Why? This is the system that has caused divisions between those who were there in the world, just like what happened in Thailand and that will happen some time again in our beloved Malaysia.

NANTIKAN SETERUSNYA INSYAALAH.

DEMOKRASI ADALAH SESUATU YANG AMAT KEJI DAN HINA DI SISI TUHAN.


"Wahai orang-orang yang beriman, 
...Jauhilah kamu daripada sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnyasebahagian daripada sangkaan itu berdosa ,
...dan janganlah kamu mengintip (mencari-cari kesalahan dan keaiban orang), 
...dan janganlah sesetengah kamu mengumpat sesetengahnya yang lain. 
...Apakah kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (jika demikian keadaan mengumpat) Maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. 
...(Oleh itu, patuhilah larangan-larangan tersebut) dan bertakwalah kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah Penerima taubat lagi Maha Mengasihani. " 
Lalu dijawab  ; walaupun firmannya sudah terang nyata lagi bersuluh..

'Apakan daya, terpaksa mengikut telunjuk mereka yang berkuasa', maka kita terpaksa akur buat sementara.. sehinggalah sampai saat dan ketikanya mereka yang dijanjikan tuhan meleburkan syubhat yang tidak kelihatan dimata tetapi dirasa dan beraja di dalam hati.

Sesiapa pun dapat merasakan bahang kejelekan sisitem demokrasi berkerja menurut seperti yang dirancang oleh para pendeta raabbi karta yahudi di negeri buangannya dahulu. Mungkin sesiapa yang membaca artikel ini akan rasa tercabar dengan isikandungan kata katanya, harap bawalah bertenang dan bersabar, bahawa bukan senang ingin menerima kebenaran yang dibawakan oleh kanjeng rasul saw dizamannya menerapkan nilai nilai islam dan adat istiadat yang sudah berakar umbi di dalam fikiran dan masyarakat jahiliah.

Kenapa ia keji dan hina, sebab demokrasi berparlimen menghalalkan cara, menghalalkan perbuatan yang dilarang agama dengan bersandarkan tuntutan hak bebas bersuara sehingga melanggar sabda dan firman tuhan secara tidak disangka sangka. Perhatikanlah baik baik, bahawa ahli ahli politik tidak kira yang berpelajaran akademik atau pondok non akademik akan mula mendondangkan nafsu ammarahnya yang sepatutnya dibungkus dengan ais tetapi disiram dengan bara api yang berkobar kobar. Meninggalkan segala perintah mendidik nafsu ke arah membesarkannya dengan alasan kuasa politik pemerintahan mesti dipertahankan dan mesti dimiliki oleh orang orang kuat beragama. Dalam masa yang sama, merreka hanya kuat bercakap agama tetapi kurang untuk mengamalkan apa yang dicakapkan langsung meninggalkan dunia penyucian jiwa melalui jalan jalan yang muktabar.

Oleh sebab itu, perkara yang amat terlarang seperti tuduh menuduh, hina menghina, herdik mengherdik, caci mencaci dan umpat mengumpat menjadi amalan para ustadz dan tuan tuan guru yang hanya penuh ilmu dunia tetapi kerohaniannya amat malu untuk dilihat walaupun hanya dengan pandangan hujung mata. Pakaian mereka kemas, berkot, bertali leher, berkopiah hitam, ada kalanya pula yang berserban, berjubah malah persis kelihatan seperti pakaian nabi dan rasul dahulu kala, pakaian para sahabat, pakaian para wali wali allah besar, memakai janggut dan jambang..tetapi malangnya bila memandang wajahnya sama seperti anjing dan babi. Saya bertemu dengan wajah seperti anjing ini sewaktu di Sabak Bernam, dan bertemu wajah seperti babi ini sewaktu di rumah salah seorang penceramah di rumahnya di sekitar Sekinchan dan Tg Karang, dan wajah seperti tikus di rumah seseorang di Tebuk Pulai. Bukan saya yang memandang. Guru yang memandang. Itu kena faham..
DISANGKA BAIK RUPANYA SYUBHAT AKHIR ZAMAN.
Entah kenapa ramai yang sedar tentang kebodohan ini tetapi perkara ini masih  lagi dipertahankan sebagai pilihan yang paling sempurna. Inilah demokrasi kepimpinan dan yang terpimpin mengikut pertunjuk wahyu dengan sandaran berbagai bagai hadis dan ayat firman yang sengaja direka letakkan untuk menguatkan pendapat dan sokongan. Sistem demokrasi berparlimen sekarang yakni sistem yang masih mengekalkan raja sebagai ketua negara adalah suatu sistem pemerintahan terkini yang boleh menyelamatkan rakyat dan negara pada keseluruhannya.

Inilah salah satu yang dimaksudkan sebagai kesalahan yang menjadi syubhat kepada umat islam diakhir zaman dimana perkara syubhat menjadi kebaikan dan diterima sebagai suatu cara hidup bagi umat islam sebagaimana yang telah diisyaratkan oleh Baginda SAW dalam banyak hadis mengenai akhir zaman.
TERTIPU DENGAN DAKYAH YAHUDI DAN DAJJAL YANG BERSEMBUNYI.

Umat islam tidak sedar dan sungguh tidak akan menyangka bahawa peristiwa yang telah disebutkan oleh Nabi Muhammad SAW itu sedang berlaku ke atas diri kita dan negara kita waktu ini. Perkara ini bukan sahaja berlaku di negara kita sahaja bahkan di seluruh dunia khasnya seluruh dunia islam.

Tidak ada sebuah negara pun di dunia ini yang tidak menerima sistem demokrasi menggantikan sistem yang ada kecuali beberapa negara yang memilih hidup dengan cara mereka. Sebenarnya sistem demokrasi kebebasan hak bersuara itu hanya layak menggantikan pemerintahan kuku besi komunis dan yang sealiran dengannya. Ia tidak layak dan sesuai untuk menggantikan sistem pemerintahan yang telah ditunjukkan oleh baginda SAW yang ternyata kurunnya, sahabatnya dan para tabiin adalah kurun pemerintahan yang terbaik berbanding negara lain di seluruh dunia pada masa itu.
CARA PEMERINTAHAN NABI MUHAMMAD SAW ADALAH YANG TERKINI DARI ZAMAN NABI ADAM A.S DAN ZAMAN KEHIDUPAN UMAT MANUSIA SELEPAS TAUFAN NABI NOH A.S

Adakah cara pembentukan dan struktur pemerintahan Nabi Muhammad SAW pada masa itu boleh dianggap kuno? Adakah cara baginda SAW itu sebenarnya sudah lapuk? Adakah cara Baginda SAW itu sudah tidak sesuai dipraktikkan semula dizaman kita ini? Barangsiapa yang sanggup diilat api nuraka jahannam maka janganlah berkata ya. Susah hidupnya sempit rezekinya dan kelak terhina dirinya di hadapan tuhan rabbul jalil di padang mahsyar.

Apa kata firman dan kata sabda rasul yang tidak boleh dicabar oleh sesiapa pun kecuali oleh orang orang kafir musyrik dan munafiq, kembali kita kisah khutbah terakhir Baginda Rasul Muhammad SAW yang membacakan firman " Alyauma Akmaltu Lakum Diinakum, Waradiitu Lakumul Islaama Diinan.." yang bermaksud " Pada hari ini, aku sempurnakan bagi kamu agama kamu dan Aku Redhai Kamu dengan Islam sebagai Agama Kamu.."

Pengertian yang meluas dan tidak terhenti kepada sesuatu perkara, mencakupi seluruh arti kehidupan dan peraturannya dari sekecil kecil sunnah nabi sehingga perkara yang sebesar besarnya sunnah nabi yang menjadi syariat agama islam keseluruhannya. Jangan tertipu daya dengan dakyah sebahagian orang yang beranggapan bahawa ayat ini hanya tertumpu kepada penyudahan dakwah dan akhir usia nabi Muhammad SAW yang akan mendekati ajalnya semata mata. Ingatlah wahai insan yang terbuka hatinya ayat ini telah menyempurnakan kalam qadim dan disempurnakan oleh baginda rasul saw sebagai kalam firman dari Allah.

Jadi, cara yang telah ditunjukkan oleh Baginda SAW dalam urusan ummah dizamannya, zaman khulafair Rasyidin dan para tabiin adalah yang terbaik dan paling teliti dari segi kesempurnaannya. Tiada cacat celanya dari seluruh sudut pengelolaan dan penyempurnaan, malah itulah yang ditiru oleh umat nasrani di Inggeris dan yahudi sendiri seperti yang berlaku di Iran yang dikenali sebagai yahudi ortodoks oleh sebahagian yang mengetahui rahsia islam munafiq mereka selama ini. Israel adalah negara baru dan dikenali sebagai yahudi moden.

KRISTIAN JADI KELDAI, YAHUDI PENUNGGANGNYA. 

MASIH TIDAK SEDAR LAGI KAH AMERIKA.

Kaedah pemerintahan khilafah islam adalah kaedah yang terunggul sama seperti yang dibawa oleh Iskandar Zulqarnain ke seluruh dunia. Nabi Muhammad SAW menyempurnakannya sebagai suatu cara yang amat praktikal diamalkan oleh negara negara yang ingin melihat kebaikan berterusan sepanjang zaman. Malah sistem beraja, monarki atau khalifah adalah satu sistem yang amat tangguh sehingga pendeta yahudi sendiri mengakuinya. Sebab itulah perancangan mereka untuk mendominasi dunia ini sedikit terlewat akibat keutuhan sistem monarki islam yang dapat bertahan sehingga akhirnya dengan kerakusan manusia islam yang tamakkan harta dunia menyebabkan kerajaan Ottoman Turki tumbang akibat permainan dan percaturan yahudi. Mereka yang telah menggalakkan kristian menghancurkan dunia pemerintahan islam. Mereka dengan tangan GHAIBnya yang sedang bersembunyi itu memainkan peranan penaklukan dan penguasaan dunia menggunakan tentera salib barat pada hari ini sebagai kuda tunggangan yahudi memerintah dari balakang kristian di seluruh dunia. Semua orang tahu tentang ini, tetapi semua orang tidak sedar bahawa kita secara diam diam telah menerima sistem pemerintahan mereka yahudi itu di dalam pelaksanaan pemerintahan di negara kita.

Memang tiada pilihan lain waktu ini kecuali menurutinya, tetapi janganlah harus menerima sepenuhnya di dalam hati. Sudah ketentuan dari Allah perkara ini akan berlaku diseluruh dunia agar keinginan yahudi memerintah dan menguasai dunia segera terjadi dan segera pula dihidu oleh Imam Al Mahdiy Al Muntadzar yang akan memusnahkan seluruh sistem dajjal pendusta itu tidak lama lagi. Imam Al Mahdiy adalah orang yang mengembalikan sistem pemerintahan ala islam sejati seperti yang pernah dipraktikkan oleh baginda rasul saw dan para shabat serta para tabiin juga yang mengikutinya.

ISTILAH RAJA ADALAH SUATU ISTILAH KALIMAT RAHSIA.

Istilah raja' itu sebenarnya mengandungi pengertian yang amat sulit dan terahsia sebenarnya. Kaum ahli sufi meletakkan pengertian raja yang banyak dipakai istilah ini oleh kaum hindu dahulunya. Raja , atau dengan arti kata lain seorang atau satu yang tiada duanya pada kita memberi kata erti Esa yang tiada duanya. Mana mana yang memahami istilah ini pasti akan berdiri bulu romanya kerana masih ada lagi manusia yang mahu menceritakan sebahagian rahsia kata yang tersembunyi disebalik erti kata 'Raja'. Raja juga bereti esa.

Sebenarnya, jika mengikut petujuk rasul saw, tidak semua orang boleh menjadi khalifah atau raja. Sehingga kini, istilah "berdarah Raja" masih disebut sebut orang. Raja adalah suatu istilah yang diguna pakai untuk golongan keturunan Iskandar Zulqarnain yang telah datang melalui India, Thailand dan seterusnya ke Tanah Melayu, Kepulauan Indonesia danrantau Asia ini keseluruhannya. Tiada bukti yang boleh mengaitkannya, tetapi jangan lupa, Iskandar Zulqarnanin pernah sampai ke Nusantara Melayu dan berkahwin serta melahirkan keturunan raja yang berterusan generasinya sampai sekarang. " Bukan semua manusia boleh memimpin dan layak menjadi raja atau sultan" adalah sumpahan atau kata kata yang sangat benar.

RAKYAT TIDAK BOLEH DENGAN SESUKA HATI MENAWARKAN DIRI JADI RAJA DAN PEMIMPIN NEGARA.
Ini adalah kata kata kontroversional, yang perlu menarik nafas di dada untuk menerimanya.

Pada zaman dahulu, yakni zaman Nabi SAW dan para sahabat memerintah dunia, mereka tidak sewenang wenang memilih dan melantik pemimpin atau duta ke negara negara tertentu yang dikirimkannya bukan dari kalangan orang biasa atau rakyat biasa. Tidak ada seorang pun duta duta yang akhirnya menjadi pemimpin besar di luar arab adalah orang kebanyakkan, malahan mereka adalah orang orang yang dimuliakan Allah keturunannya, termasuklah Saad Ibni Waqqash yang dihantar ke negeri China sebagai duta besarnya. Boleh dikatakan isntitusi pemerintahan adalah terdiri dari kalangan para wali allah atau orang orang yang warak dan tinggi kerohaniannya, bukan semestinya banyak ilmu dan lancar fasih membaca alquran dan mahir menafsir ayat al quran dan hadith layak menduduki takhta istana pemerintahan. Bukan semestinya, sebab itulah apa yang berlaku di istana kerajaan demak bintara mejadi bukti dan contoh pemerintahan islam yang pernah dibawa oleh Rasulullah SAw.

PARA WALI ALLAH ADALAH PEMERINTAH YANG SEBENAR.

Oleh sebab itulahistilah raja, sultan, dan semua nama nama panggilan kebesaran diraja sebagai contoh Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agung sebagai contohnya adalah panggilan sebenar kepada salah seorang wali kutub dari segala bangsa wali kutub yang empat. Maka dipakaikan kepada seorang raja yang martabat kewaliannya jelas disisi Allah dengan karamah kemuliaannya sehingga ditakuti dan digeruni rakyat jelata sehingga disebut kuwalat atau berdaulat, yakni mulut seorang raja yang amat masin bila bersumpah kata. Tapi sekarang sudah tiada lagi suasana ini. Maka apa yang tertinggal sekarang adalah adat pertabalan dan adat adat sembah yang diperkenalkan oleh para auliya dari tanah arab dahulu masih manjadi ikutan istana hari ini. Walaupun begitu para raja masih lagi berketurunan raja dan mudah mudahan berdarah keturunan ahlul baitnya yang dimuliakan.

Para wali Allah berada di pusat pemerintahan, dilingkungi oleh para alim ulama' dan kemudian lingkungan terakhirnya adalah rakyat jelata. Begitu juga dengan kedudukan penempatan mereka yang tersusun dalam bentuk lingkungan yang hampir bulat seperti tempat memanah itu. Di tengah tengahnya adalah kediaman para auliya' sementara yang mengikutinya selepas itu adalah kediaman para alaim ulama', ustadz. kiyai dan guru guru. Lingkungan yang terakhir adalah kediaman para rakyat jelata atau rakyat biasa. Dalam hal kerohanian, kedudkan serta martabat para wali adalah diutamakan pada zaman wali sanagt ramai dahulu. Sekarang kita mahu berjumpa waliyullah pun sangat sukar, di mana kita nak jumpa mereka. Mereka sudah tidak mahu mencampuri urusan menasihati sultan kalau masih ada lagi hari ini. Sebab, kuasa sultan sudah tidak seperti dahulu lagi, penguasa sebenar pada hari ini adalah presiden atau perdana menteri. Sultan jadi boneka hidup hidupan. Inilah rancangan yang telah berjaya dilaksanakan oleh yahudi ke seluruh dunia pad hari ini. Lalu terciptalah SISTEM DEMOKRASI BERPARLIMEN  di istana Westminster hasil dari kebijaksanaan yahudi pereka cipta sistem dan perundingan dunia sehingga kini, antaranya amat terkenal seperti APCO dan lain lainnya itu.

Setelah rencana yahudi berjaya menumbangkan kerajaan Inggeris 1688M, mereka menokok tambah klausa perlembagaan demokrasi yang sedia ada menjadi lebih berbentuk global. Melalui sistem itu yahudi mempengaruhi Amerika pula dan berjaya memilikinya melalui rancangan jahat mereka revolusi Amerika. Setelah itu mereka menumbangkan kerajaan Peranchis dengan revolusinya yang ketiga menguasai dunia dan akhirnya menyokong usaha datuk nenek moyang mereka yahudi ortodoks yang bermukim di Iran dengan bertopengkan islam merevolusikan Iran keseluruhannya.

KEBURUKAN SISTEM INI UNTUK JANGKA MASA PANJANG.

ALLAH BERFIRMAN ; 
"Wahai orang-orang yang beriman, jauhilah kamu daripada sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian daripada sangkaan itu berdosa , 
dan janganlah kamu mengintip (mencari-cari kesalahan dan keaiban orang), 
dan janganlah sesetengah kamu mengumpat sesetengahnya yang lain. 
Apakah kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (jika demikian keadaan mengumpat) Maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. 
(Oleh itu, patuhilah larangan-larangan tersebut) dan bertakwalah kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah Penerima taubat lagi Maha Mengasihani. " (Al Hujurat ayat 12)

Masih merujuk kepada ayat tersebut, maka marilah kita perhatikan apa yang sedang berlaku di Hulu Selangor pada hari kelmarin, semalam , besok sehingga hari mengundinya ahad ini. Bukankah telah kita dengar dan kita baca telah berlaku kata mengata, fitnah memfitnah dan cercaan berleluasa di antara umat islam sehingga menyebabkan Kalanathan dari barisan teringin mempelajari al quran dan sabda rasul untuk memenangi hati pengundi muslim. Alhamdulillah kalau benar, masuklah islam inshaallah ke syurgalah kamu.


ALLAH MELARANG DAN MEMBENCI ORANG YANG SUKA MENABUR FITNAH, MENCERCA , TAPI DEMOKRASI MEMBENARKAN.

Allah SWT tidak pernah berundur atau ingin menarik balik kata kata larangan keras yang mengingatkan kita supaya JANGAN MELAKUKAN yang bermaksud HARAM SAMA SEKALI menyakiti hati atau dengan sengaja menyinggung hati umat yang lain atau individu yang lain.

Apa lagi orang orang lelaki atau perempuan besar atau kecil yang suka bercerita hal orang , menjaga tepi kain orang, membuat fitnah yang sengaja ditokok tambah supaya orang mulia jatuh maruah, atau pengadu domba yang suka mengadukan domba setiap kali terdengar berita panas dan menyeronokkan termasuk wartawan hburan muzik artis dan lain lain, AWAS kalian. Berhati hatilah mengadap malaikat azab penjaga kubur kelak. Sebenarnya menceritakan keburukan orang mengenai dirinya yang merompak, mencuri, berzina, minum arak dan bermacam macam lagi itu tidak disuruh oleh Allah, malah ditegah sama sekali. Sebab kalau diceritakan ia malah akan jadi memburukkan keadaan, tiada jalan penyelesaian. Tapi itulah dia style' orang orang yahudi dari zaman nabi Ishak dan Yaakob dahulu. Keturunan pendengki dan pencemburu kepada Nabi Yussof a.s.

AMALAN YAHUDI BERCAMBAH DI DALAM DEMOKRASI 

Amalan MEMBURUKKAN LAWAN dan amalan merekakan FITNAH BERSIRI ALA YAHUDI yang tidak kita sedari perkaranya , hidup subur dalam amalan demokrasi berparlimen di tanah air kita. Tidak ada pun larangan secara bersungguh sungguh oleh kerajaan sendiri mengenai perkara ini, malah wakil kerajaan pula yang banyak melakukannya. Ini suatu kesilapan yang memang disengajakan untuk melepaskan geram dihati. Akibatnya, timbullah kemarahan yang berpanjangan di dalam hati mereka yang berdendam, maka keluarlah fitnah yang merosakkan hubungan keakraban di antara dua manusia atau dua parti yang berbeza lambangnya.

Berpecah belah di antara umat islam adalah rancangan mereka yahudi. Pereka dan perunding khas yahudi yang amat tajam fikirannya serta teknik tekniknya cukup berkesan untuk jangka masa panjang dalam merobohkan dan melonggarkan hubungan sillaturrahni yang terjalin didalam keluarga islam. Maka dengan sisitem berparti parti umat islam berpecah dua dan tiga mungkin empat atau lima parti dari satu kalimah syahadat. Suami isteri bermasam muka , pecah hati, anak dan ayah, menantu dengan mertua dan banyak lagi cerita mengenainya yang langsung tidak membawa kebaikan akibat sampai musim pilihanraya. Adakah kita dibenarkan bermusuhan dan menggunakan lidah suci ini untuk mengutuk dan mengkafirkan umat Muhammad SAW pada musim pilihanraya ? Selepas itu berbaik baik kononnya selepas pilihanraya...tak munglin. Tidak mungkin sama sekali Rasulullah SAW membenarkannya. Memang firman ALLAH SUDAH SANGAT JELAS MELARANG TIDAK KIRA APA JUA KEADAAN. Di dalam parlimen atau di luar parlimen.

MENAJA PERPECAHAN UMMAH.

Mari kita lihat perpecahan yang berlaku di Indonesia yang masing masing diberi kebenaran membuka parti baru sehingga jumlah hampir tiga puluh parti baru. Jangan berpuluh, dua parti pun namanya sudah tidak bersatu teguh yang membawa akibat bercerai roboh. Itulah yang disukai yahudi, apabila umat islam berpecah belah dua atau tiga atau tiga puluh, maka amat mudah islam runtuh dan diganyang. Di Malaysia pula, nauzubillahi min zalika.. Semuga Allah segera membukakan pintu langit, menurunkan barkah dan kemenangan umat islam di akhir zaman yang sedang merintis jalan kemerdekaan untuk khilafah daulah islamiyyah dari nusantara ini mudah mudahan benar.

MENGGALAKKAN ORANG BIASA BERCITA CITA MENJADI RAJA , PERDANA MENTERI , KETUA NEGARA SUPAYA HAK PEMERINTAH BUKAN HAK PARA NABI DAN RASUL.

Inilah dakyah terbesar dari sekalian dakyah yahudi yang amat tidak dipercayai oleh umat ini. Hari ini rata rata pemikiran pemerintahan negara adalah hak Allah dan Rasul adalah kolot dan sudah ketinggalan zaman. Pemerintahan Demokrasi adalah sistem yang diakui dunia hari ini dan terbukti membawa keamanan sejagat.

Saya nak bercakap kasar sikit kepada pencipta sistem ini, bukan kepada yang termakan dakyah yahudi ini. " Kepala otak kamu wahai yahudi, dakwa kamu bahawa sistem ini membawa keamanan sejagat setelah rakyat biasa diberikan hak bersuara sebebas bebasnya. Lihat apa yang berlaku di Thailand sekarang, adakah tanda tanda akan reda? Tidak..bahkan tidak akan mereda malah terjadi pertumpahan darah berpanjangan. Maka lihatlah nanti, apa akan terjadi di nagara tercinta ini Malaysia. Apa akan terjadi nanti, kita saksikan sendiri, saksikan bersama sama, betapa hebatnya kesan jangka masa panjang sistem demokrasi ini menjalankan fungsinya seperti ia itu alat sihir sihir tersembunyi kamu wahai yahudi keparat!! Wal iya zubillah..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!