Ahad, 26 Jun 2011

Blog Sampingan Brutal Mania

Seperti tajuk tu aku ada lagi dua blog selain blog ini tapi blog ini adalah blog utama aku. Ini adalah sebagai pengumuman untuk korang je. Korang boleh tengok pada bahagian tepi sebelah kanan korang bahagia atas sekali tu. Clik je pada gambar tu hehehe itu adalah blog aku sampingan aku. Ok chat box yg ada tu adalah khas untuk 3 blog aku jadi bila korang komen kat chat box tu ia kan terpanpar pada ketiga-tiga blog aku sekali gus. Tak kira lah korang komen dari blog aku yg mana sekali pun. Terima kasih pada yg LIKE pada page Brutal Mania, like box tu pun ada kat ketiga-tiga blog aku. Ini blog sampingan aku=

Blog yg memaparkan sesuatu yg ngeri dan pelik. Kebanyakan adalah untuk 18 tahun ke atas tapi kalau nak tengok juga tak kisah lah. 
LINK BLOG: http://brutal-de-mania.blogspot.com/

Blog ini untuk menonton siaran tv antarabangsa. Mempunyai lebih dari 40 siaran tv dari USA dan UK. Siaran 24jam tanpa henti jadi bagi yg tak boleh tido malam tu bolehlah layan cerita disini.
LINK BLOG: http://brutalmania-onlinetv.blogspot.com/


Ok ada member aku yg suruh peromosikan blog dia hehehe tapi sila banyakan entri blog korang tu dulu baru aku akan promosikan. Terima kasih pada yg sentiasa memberi sokongan pada blog Brutal Mania dan melawat blog ini. Ada suatu hari tu aku terjumpa video aku dari akaun youtube aku hehehe, ada juga orang yg share kat facebook. Terharu aku sobsobsob syeeereh (lap hingus) ada juga orang yg suka pada seni aku hukhuk. Video yg aku buat pun ada juga yg menghargai seninya walaupun tak seberapa. Kalau korang rajin tolonglah share kan apa yg ada dalam blog ni ek hukhuk nanti aku belanje air kosong hukhuk =P


P/S= Bila aku diluar kawasan tak dapat nak update blog hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!