Sabtu, 11 Jun 2011

Lagi Sms VS Email Pernipuan

Gambar adalah sekadar hiasan sahaja, dilukis oleh kartunis Oren. Cantik kan kartun ni... aku jatuh hati ahaks! =P
Wokey sudah2 lah mengarut ni, berbalik kepada tajuk eemmmm korang ingat lagi tak mesej yg aku terima dulu?? tak ingat? tak apa aku terbitkan semula


Name: 
Number: +60138931658
Content: 
From: Shell 
Tahniah!!Anda t'lah Mmenangi Wang Tunai dr Shell Contest 
Siri#447889
Sila dail Talian:
014 5572 888

Penghantar;
Shell
Time: 02/06/2011 13:01:04

Hahahaha lawak kan, ok tak cukup mesej di handfon dapat pula email ni

Attn Winner





Royal Dutch Award 
Attn Winner: 1, 200.000.00 Pounds has been awarded to you in the Royal
Dutch Shell Award
 Online Uk.acknowledge the receipt of this mail to Dan
Davis With the below information.Name...Address..Phone...Sex...
Occupation....Age...Country Of Origin....


Wahahahaha hebat2 guna email pulak dah tetap guna nama syarikat Shell.... addooiiii kesian pulak aku kat shell ni tak pasal2 jadi mangsa. Bertuah betul aku ni asyik menang je walaupun aku tak sertai hahahaha hampeh.


P/S= Lepas ni diaorang nak tipu cara mana pulak??
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!